radio audi chorus duży pobór prądu

Witam.

Mam problem z radiem montowanym fabrycznie w samochodach audi.
Model audi chorus. Po podłączeniu radia pobór prądu z akumulatora rośnie z
50mA do 0,6A
już zanim je się włączy czyli w trybie standby. Skutecznie rozładowuje mi to
akumulator.

Czy to jest normalne że to radio pobiera tak dużo?
Ewentualnie co może być nie tak?

Dzięki za pomoc
Paweł

Re: radio audi chorus duży pobór prądu

  Możliwe.
Zazwyczaj końcówka mocy ale w zasadzie wszystko może lekko zwierać.
Rozbierz i zobacz co się grzeje. 8W musi się gdzieś wydzielać.
  Decter

Re: radio audi chorus duży pobór prądu

To popularne uszkodzenie w tych radiach Blaupunkta. Naprawa jest droga.
Jak dla mnie nieopłacalna. Można odłączać na noc +12V.  Minusem jest
każdorazowe wbijanie kodu SAFE rano :/

--
mariusz

Site Timeline