radiatory - gdzie kupić?

Użytkownik "Jerry1111" snipped-for-privacy@wp.pl.pl.wp> napisał w wiadomości news:h6fbqp$1nl$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

A Kety tego nie robia na biezaco ? Moze wystarczy sie dowiedziec kto to dystrybuuje ?

Naście rodzai produkują on-line że tak powiem, a indywidualnie... jak zapłacisz ciągadło to i 200kg zrobią :)

Miłego Jarku. Irek.N.

Reply to
Irek N.
Órzytkownik "tg" napisał:

jedyna obróbka to cięcie na kawałki o zamawianej długości, powierzchnia styku jest już odlana, a jak sobie życzysz coś nietypowego to mozesz sobie frezować:O)

to do wzmacniacza, moce tracone będą w sumie około 150W, wiec i radiatorek spory, a o co ci chodzi z tymi ciepłowodami? bo ciepłowód nie odprowadza ciepła, a tylko je transportuje w inne miejsce:O)

Reply to
Papa Smerf

Widziałem tą maszynę i dla mnie to jest wyciskane. Całą robotę robi prasa, która przeciska ten stop przez matrycę - owszem jest tam coś co ciągnie, ale to po to żeby to co wychodzi z matrycy było proste.

Mirek.

Reply to
Mirek