Pytanie o gniazda i wtyki podobne do Phoenix Contact

W moim urządzeniu używam gniazd i wtyczek podobnych do tych produkcji
Phoenix Contact.
http://www.smdv.de/products/74757/200-m.jpg
http://www.smdv.de/products/74764/100-m.jpg

Wtyczki te są dla mnie dogodne. Można zdemontować urządzenie poprzez wyjęcie
wtyczek, bez potrzeby odkręcania pojedynczych przewodów. Same wtyczki także
są porządne i miłe w odbiorze dla oka.
Moje urządzenie z wtyczkami wygląda tak:
http://img193.imageshack.us/img193/507/p1070028j.jpg

Jednak klient chciałby, aby urządzenie było w dwóch wariantach: montowane na
szynie DIN oraz jako urządzenie panelowe. Obecnie urządzenie jest w wersji
na szynę i wszystko jest w porządku. Jednak urządzenie panelowe powinno mieć
wtyczki wsadzone "na odwrót", tak aby śrubki wystawały "do tyłu", a nie "do
przodu" (jak w przypadku wersji na szynę). Niestety, ale wtyczki stosowane
obecnie można włożyć tylko w jedną stronę. Czy możecie polecić jakieś
rozwiązanie (np. jakieś wtyczki/gniazda, które można włożyć w dwie strony
tj. śrubkami do przodu albo do tyłu)?
A to podsumowanie graficzne tego, o co mi chodzi:
http://img858.imageshack.us/img858/8262/urzadzenie.jpg

Pozdrawiam,
  Robbo

Re: Pytanie o gniazda i wtyki podobne do Phoenix Contact

Zobacz coś takiego od Phoenixa:

1883048 ZEC 1,5/ 2-ST-5,0 C2 R1,2

Gniazdem jest płytka drukowana to jest wtyczka.
--
Grzegorz Krukowski

Re: Pytanie o gniazda i wtyki podobne do Phoenix Contact
Dziękuję za propozycję. Przy czym do tych gniazd musiałby być chyba
dwustronny druk.
Wydaje mi się jednak, że bez dwustronnego druku i tak się nie obędzie. Chyba
zastosuję te wtyczki/gniazda co obecnie, tylko będą lutowane raz po jednej,
a raz po drugiej stronie płytki, a sama płyta raz będzie na wyższych, a raz
na niższych wspornikach. Nie podoba mi się to, ale chyba nic lepszego nie
wymyślę.

Pozdrawiam,
 Robbo

Site Timeline