pytanie laika o kabel hdmi

Witam
Proszę o poradę bom laik.
Dzieciaki upierdzieliły kabel hdmi którym podłączany był laptop lub xbox do
telewizora.
Muszę kupić nowy ale nie znam się więc proszę o poradę.

Urwany kabel miał takie filtry jak ten
http://allegro.pl/kabel-hdmi-hdmi-2m-gold-1-3b-2560x1600p-hd-2-m-i1939806932.html
ale podoba mi się taki kabel
http://allegro.pl/przewod-kabel-hdmi-1080p-1-4-3d-red-line-hd-2m-i1928511386.html

czy te filtry są potrzebne czy mogę kupić ten drugi kabel?
Parametry jakby lepsze tylko czy mi to potrzebne?

Mam też dekoder tv podłączony takim kablem z filtrem do telewizora, czy te
filtry są mi potrzebne?

Re: pytanie laika o kabel hdmi
In the darkest hour on Tue, 6 Dec 2011 00:12:49 +0100,
http://allegro.pl/kabel-hdmi-hdmi-2m-gold-1-3b-2560x1600p-hd-2-m-i1939806932.html
http://allegro.pl/przewod-kabel-hdmi-1080p-1-4-3d-red-line-hd-2m-i1928511386.html

Generalnie nie są.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:234B ]
[ 08:58:38 user up 13008 days, 20:53,  1 user, load average: 0.30, 0.28, 0.95 ]

Re: pytanie laika o kabel hdmi

Jak Ci się podoba to bierz.
U mnie wtyczki są za sprzetem więc i tak nic nie widać. Potrzebowałem 5
metrów kabla aby połaczyć PC z TV więc do marketa i za 36zł mam kabel. Zero
problemów w FullHD i dźwiękiem, przekłamań itp.
No ale mi nie zależy na estetyce więc nie potrzebuję wydać za dokładnie to
samo funkcjonalnie 5x tyle.

--
Irokez

Re: pytanie laika o kabel hdmi

Te filtry są potrzebne producentom sprzętu do którego w zestawie dołączany
jest taki kabel, aby spełnić wymagania dyrektywy EMC.
Tobie praktycznie nie są potrzebne.
P.G.

Re: pytanie laika o kabel hdmi
http://allegro.pl/kabel-hdmi-hdmi-2m-gold-1-3b-2560x1600p-hd-2-m-i1939806932.html
http://allegro.pl/przewod-kabel-hdmi-1080p-1-4-3d-red-line-hd-2m-i1928511386.html

dzięki wszystkim odpowiadającym za pomoc.