Pytanie bardzo początkującego

Chciałbym trochę pobawić się elektroniką ale nie bardzo wiem jak się do tego zabrać. Podstawy teoretyczne mam (studiuję na 3roku elektroniki i trochę tej teori miałem) ale praktyki żadnej. W związku z tym mam pytanie o adresy jakiś stronek gdzie są jakieś schematy czy projekty dla bardzo początkujących :). BIAŁY

Reply to
Staszek

On Behalf Of Staszek

Nie będę się pytał, czym się kierowałeś wybierając ten kierunek. Na początek proponuję trochę zabawek z NORD-ELEKTRONIK, później jakieś kity z AVT i w okolicach magisterki coś samemu wymyślać. ;-)

pzdr Artur

Reply to
ziel
8 Oct 2003 18:13:45 +0200 jednostka biologiczna o nazwie snipped-for-privacy@poczta.onet.pl (ziel) wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Przepraszam, co? Kierunek ? Nie sugerujesz chyba ze on studiuje ? :-))

Reply to
BLE_Maciek

On Behalf Of BLE_Maciek

Kłamał? W żywe oczy łgał, a ja się nabrałem?

;-) pzdr Artur

Reply to
ziel
8 Oct 2003 18:27:58 +0200 jednostka biologiczna o nazwie snipped-for-privacy@poczta.onet.pl (ziel) wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Przepraszam, pomylilem z innym postem ("Rookie - pytania-zadania pliiiiiis"). Poszedl wlasnie cancel, ale byles szybszy.

Reply to
BLE_Maciek

On Behalf Of BLE_Maciek

Sie ma releksa. ;-) Ale jak się chce łapać gumę pędzącą 160km/h, to trzeba się wykazać. Teraz siedzę przed komputerem i leczę stresa.

pzdr Artur

PS A gumę oczywiście złapałem ;-)

Reply to
ziel