PWM Generator

Szukam taniego IC gen PWM z fwy 50Hz i wypełnieniem sterowanym napięciem
  w granicach 5 - 10% . Wyjście małej mocy dowolne napięciowe. Zasilanie
dowolne byle w granicach 5 - 24V. Jeżeli to możliwe to minimum elementów.

Ewentualnie jakiś procesor w sot-23-5 i cenie poniżej 5-6PLN

Dzięki

Adam

Re: PWM Generator
555

Re: PWM Generator

Zawsze mnie zastanawiało dlaczego konstruktorzy tego scalaka tak fajnie
rozmieścili wyprowadzenia.
2-ka zazwyczaj jest z 6-ką i później 7-ką. Zasilanie - 8 a na 4-ce
reset, idealnie po przekątnych. Nawet masa jest nie na końcu pierwszego
rzędu - jak typowo w cyfrowych.
Niby to nieistotne jak PCB płytkarnia robi, ale jak chce się coś na
_pająka_ poskładać to zazwyczaj schody są. Jednowarstwowe też nie tak
łatwo. Może projektant nigdy niczego nie lutował i po prostu nie
wiedział co czyni? ;)

__
Irek.N.

Re: PWM Generator
Ale za to jak ma robić za generator to 6 7 8 jest pod kolei. 5 do masy przez
kondensator też się nie najgorzej łączy.

Re: PWM Generator

Ano, może i tak być (choć nadal 2 z 4 w krzyże grają). Powiedzcie proszę
z ręką na serduchu, ile razy zrobiliście na nim coś więcej niż generator?
Ja może ze dwa razy popełniłem coś ciekawszego i nie były to żadne
wyczyny. Chociaż nie, źle mówię, najbardziej zaawansowany projekt jaki
na nim zrobiłem to była przetworniczka chyba do ICL-a! ;)

Miłego.
Irek.N.

Re: PWM Generator

uzyj klasyki , stale f, regulacja liniowa itp. tl494, sg3525, sg3524

worlin