Punkt pracy wzm. - wartości elementów

Witam!

Mam takie pytanko otóź mam do szkoły zrobić płytkę do badania punktu pracy wzm. (wzm. OE) i wygląda ona tak, że są po dwa rezystory R1, R2, Re i Rc aha i jest jeszcze opcja bez rezys. Re czyli zawrte do masy. I pomiar polega na przełączaniu tych rez. i dobieraniu punktu parcy. A teraz pytanko ;) jakiej wartości zastosować rezystory żeby wszystko grało ?? Prosze o pomoc :)))

Pozdrawiam, Paweł

Sat, 12 Mar 2005 12:07:49 +0100, na pl.misc.elektronika, ___Paweł__ napisał(a):

jak nikt madrzejszy ci nie odpowie to poczytaj ksiazke "sztuka elektroniki cz.1". tam jest to wszystko ladnie opisane.

Reply to
Popey

Okej :) mam tą książkę więc zobacze a i tak poczekam może ktoś mądrzejszy odpowiem mi :P ;)

Aprpo w EWB jakie zasilanie podłączyć żeby zasymulować ten układ: źródło napięciowe czy to "źródło bateryjne"