PT100 na 1200 stopni

Czym mierzyć temperaturę w piecu w granicach 1200 stopni C? Czy są takie
PT100 ?

Re: PT100 na 1200 stopni

TermoparB1%. Typu R na przykB3%ad.
http://www.termoaparatura.com.pl/index.php?go3D%1493

P.

--20%
Piotr

Re: PT100 na 1200 stopni

A gdzie kupie, zwykla termopare typu 2 druty gole? Mam to w starszym piecu CO,
Wyglada to jak dlugie V. Nie wiem jakiego typu jest to termopara ale zlacze
umiejscowione jest nad swieczka ktora zawsze spala gaz i od ktorej zalacza sie
caly ogromny palnik. Przepalila sie po jakims dluzszym czasie i chce rozpalic w
domu bo zimno :>

Wszedzie gdzie szukam to sa termopary obudowane, do jakis nowoczesnych piecow.
Termopara steruje jakims zaworem.

BTW - to daje na tyle duzo mocy by taki zawor wysterowac? Myslalem ze o sa
milivolty...

Re: PT100 na 1200 stopni

Właśnie, mnie też to ciekawi.

Re: PT100 na 1200 stopni

Może zrób fotkę i pokaż...

Może być również czujnik jonizacyjny (dwie niestykające się elektrody),
jeśli piec "zelektronizowany" albo bimetal jeśli piec z bardziej
zamierzchłej epoki...

Naście mikrowoltów na Kelvin.

--
DJ

Re: PT100 na 1200 stopni

W sklepie AGD lub w serwisie pieca.

Beztypowa :-)

Miedz-stal ?

Zobacz co zasila - cewke z grubego drutu.
Raczej mnie ciekawi jaki tam prad plynie - wypadaloby zeby grube
ampery ..

J.

Re: PT100 na 1200 stopni

Chyba podobne rozwiązanie jest w kuchenkach gazowych - dopóki termopara
się nie nagrzeje, nie ma podtrzymania zaworu zasilającego. I działa toto
bez zasilania 230 VAC.

--
P. Jankisz
Re: PT100 na 1200 stopni

na taki zakres tak jak już kolega RtB napisał -> termopara,

brat

Site Timeline