Przeźroczysty wyświetlacz - Page 2

Re: Prze?roczysty wy?wietlacz

Tylko taca, kasa w niej i Bóg zapłać nie wirtualne :PP

--
wojtek

P.S. A nie!! Bóg zapłać wirtualne jak najbardziej  :PPP

Re: Prze?roczysty wy?wietlacz

To jest dobry pomysł.
Napisałbym skrypt wirtualnego księdza, niestety brak mi wiedzy o
procedurach.

Re: Prze?roczysty wy?wietlacz

Lookup-table grzechy<->zdrowaśki. Tylko trzeba uważać, coby się ułamki
nie porobiły.

Waldek

Re: Przeźroczysty wyświetlacz

Heh - i ile przetrwają?

Arcydzieła z kolorowych szkiełek robione kilka wieków temu, w gruncie
rzeczy prymitywną technologią, do dzisiaj zachwycają i będą w
przyszłości. Mam nadzieję, że twój wynalazek LoW (LCD-over-Window)
jednak nie zostanie zrealizowany, dla dobra kolejnych pokoleń.

Re: Przeźroczysty wyświetlacz

Dobro kolejnych pokoleń nie wydaje się być tym wynalazkiem zagorożone.
Ale obecnych, to i owszem.

Re: PrzeŸroczysty wyœwietlacz

Postawi sie sw Linuxa na sw pececie, wymieni zasilacz na sw
transformator i bedzie dzialal dopoki bedzie prad i transformatory :-)

J.

Re: Przeźroczysty wyświetlacz
Max 10 lat w czasie ktorych padnie ostatni wyswietlacz po odklejeniu sie
tasmy od szkla
- tej technologii nikt nie projektowal aby dzialala dlugie lata

Re: Przeźroczysty wyświetlacz

Da się na tym puszczać reklamy :> ???

--
P. Jankisz
Re: Przeźroczysty wyświetlacz

Naturalnie. Przecież w świątyniach zakupów tak puszczają. Choć
powierzchnie mają z mniejszym rozmachem...

--
DJ

Re: Przeźroczysty wyświetlacz

Reklamy jak reklamy... ale jakby się ktoś włamał i własne treści zaczął
prezentować to by zabawnie
było. ;) Tak jak w jednym kościele, w którym w systemie nagłośnienia słychać
było wszystko, co było
nadawane przez CB radio z auta stojącego na parkingu koło kościoła.

Re: Przeźroczystywyświetlacz

Wyglada jak slajd. Ale efekt bedzie kiepski bo technologia lcd powoduje ze tylko
jakies 30% swiatla ma szanse przejsc przez panel. Polaryzator minimalnie 50% do
tego raster i kolorowa folia. 30% to maks przy wyswietlaniu bialego.

Na slonko bedzie odporny. U mnie zaczal sie dziwnie zachowywac po nagrzaniu do
jakichs 70-80stopni.

I to wszystko pokryc panelami. O zesz zal mi parafian...

To ja robilem projektor z rzutnika. Nadal dziala ale uzywam malo. Pomysl ciekawy
ale moim zdaniem kiepski. Trzeba by i tak dac szyby na calosc i dopiero na to
naklasc paneli. Samo sterowanie tym to ostra kaska by wyszla (nawet gdyby
sterowac calymi oknami naraz) - okno - jeden kanal vga.

Moze lepiej podumac nad jakimis rozwijanymi kolorowymi przezroczystymi roletami
ktore albo by mialy nadruk witrazo podobny albo byly roznolorowoe aby robic
rozne nastroje. Inne na wesela inne na pogrzeby itp.

Rolety z folia byly by duzo tansze i bardziej niezawodne...

A jesli mozna wiedziec: Dla kogo ten wywiad? Mam wrazenie ze nie ksiadz :)

--
Lukasz Sczygiel