Przewody silikonowe

Panowie,

czy wiecie może, gdzie można kupić w sensownych ilościach przewody w izolacji silikonowej (albo innej odpornej na wysoką temperaturę) i przekroju 4..6mm^2? Potrzebuję metr czarnego i metr czerwonego. W TME są, ale minimalnie po 10m, w AVT i na Allegro przekrój kończy się na 2,5mm^2.

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

pierwszy z gugla:

c.

Reply to
cezar

Dzięki wielkie, nawet cena jest od razu za parkę! :-)

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

W dniu 2015-12-21 o 14:05, Piotr Wyderski pisze:

Kupowałem w WGE pawilon 7.

Reply to
Andrzej W.

On 2015-12-21 14:36, Piotr Wyderski wrote: [...]

Tylko że takie zdania jakoś odstraszają od tego sprzedawcy: "Dzięki doskonałej izolacji, oraz budowie żyły multidrutowej przewody charakteryzują się nadzyczajną elstycznością, odpornością na drgania, przełamania".

Reply to
JDX

To akurat jest prawda. gorzej by było jak by było napisane: "Dzięki doskonałej izolacji, oraz budowie żyły multidrutowej przewody charakteryzują się nadzyczajną przepływnością prądu, dużym współczynnikiem wygładzenia napięcia, dzięki czemu Twój model RC będzie dział o wiele lepiej niż przy standardowym kablu."

Modelarze to nie audio-voodoo-file i jakąś tam wiedze mają ;)

c.

Reply to
cezar

No właśnie, napiszcie coś o aksamitnych sopranach. ;-)

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

On 2015-12-21 16:07, cezar wrote: [...]

Ale mi nie o "audiofilskość" tych przewodów chodziło tylko o to, że sprzedawca ewidentnie ma problemy z wyrażaniem swoich myśli po polsku i tym samym odstrasza od siebie potencjalnych klientów. Bo np. ja staram się unikać młotków tudzież zwykłych niechlujów.

Reply to
JDX

Yyyy... dzięki zastosowaniu tych przewodów, silnik twojego modelu będzie miał aksamitniejsze soprany i miękką średnicę, co przełoży się na spalanie mniejsze aż o 0.472%, a ty łatwiej skontrolujesz kierunek wirowania mieszanki w cylindrze przy większym obciążeniu...

:P :)))

Reply to
ACMM-033

W dniu 2015-12-21 o 14:05, Piotr Wyderski pisze:

To mówisz, że w TME nie ma?

to pamiętam, bo mam kostki w które ten kabelek nie chce wejść ;)

Pozdrawiam

DD

Reply to
Dariusz Dorochowicz

Pomiarowe? :o) Tam nie przyszło mi do głowy szukać. Co czymś takim można chcieć zmierzyć? :-)

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

Powitanko,

Nie mostkowo jakies male R, albo duze I?

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

A to małego R się już dziś nie mierzy wyłącznie czteropunktowo, a duże I hallotronowo? Zrobiłem sobie przystawkę na LT1185 do pomiaru rezystancji miliomowych, ale kable mam 0,75mm^2.

No cóż, naiwnie szukałem w "przewody jednożyłowe". :-)

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

W dniu 2015-12-21 o 15:49, JDX pisze:

a tak nie jest?

Reply to
Jawi

Akurat chodziło mi o odporność na temperaturę... A kabel jest wykorzystywany tylko do zasilania, chociaż też można powiedzieć, że pomiarowy, bo do multimetru kabel od zasilacza idzie, więc mała rezystancja kabla masy ma znaczenie.

Pozdrawiam

DD

Reply to
Dariusz Dorochowicz

w zaleznosci od przeznaczenia przewodu cena jest odpowieddnio inna :-)

c.

Reply to
cezar

Daj linka, proszę.

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

Pytałeś w lokalnych hurtowniach i sklepach elektrycznych, które handlują przewodami? Ja dość często kupuję takie przewody w takich miejscach i nie ma problemu z kupnem nawet 0,5m. Ba.... nawet widziałem takie przewody w markecie budowlanym. Teraz już nie pamiętam OBI lub Praktiker. Chyba, że mieszkasz gdzieś na zadupiu, choć moje miasto to też niezłe zadupie :) Możesz też spytać w sklepach motoryzacyjnych.

Reply to
Uzytkownik

Przyszły dzisiaj. Naprawdę znakomite przewody, bardzo elastyczne pomimo przekroju 5,25mm^2.

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski