Przewody do miernika.

Witajcie.

Poszukuję przewodów do miernika zakończonych chwytakami.
Proszę o namiary gdzie można to kupić.

Pozdrawiam.

P.S. Najleipiej takie, jak kiedyś były w Metexach, tzn. końcówki z ostrym
grotem z możliwością założenia chwytaków.

Re: Przewody do miernika.

Na Wolumenie w pierwszym rzB1%dku od wejB6%cia facet ma stolik i na nim =
do wyboru, do koloru.
MoBF%e nawet na zamF3%wienie zrobiE6% jakie chcesz.
pozdrawiam,
Andrzej

Re: Przewody do miernika.

do koloru.

Git, tyle, że nie mieszkam w Warszawie.
Mam więc prośbę, czy jak będziesz widział się z gościem, to mógłbyś
poprosić o nr komórki i podać na snipped-for-privacy@.moj.pl?
Dzięki.

Re: Przewody do miernika.
Na razie nie wybieram siEA% na Wolumen, wiEA%c albo musisz cierpliwie =
czekaE6%, albo znaleBC%E6 kogoB6% innego.
pozdrawiam,
Andrzej.

Re: Przewody do miernika.
, albo znaleBC%E6 kogoB6% innego.

Mieszkam po sB1%siedzku  najprawdopodobniej  w niedzielEA% mogEA% pomF3%c.
Pozdrawiam WiesB3%aw

Re: Przewody do miernika.

Dziękuję z góry, Wieslawie.

Re: Przewody do miernika.
Czy chodzi o takie?

http://www.gotronik.pl/multimetry/krokodyl_hirschmann_2mm_czarny.html

Pozdr. PK.

Re: Przewody do miernika.

Nie. Właśnie znalazłem:
http://allegro.pl/chwytaki-pomiarowe-izolowane-1000v-5a-para-i2587086266.html

Ale nie wiadomo, jaka jest średnica wejścia końcówki miernika.
Obecne (chyba wszystkie mierniki chińskie) mają takie przewody:
http://allegro.pl/ag102-profesjonalny-miernik-lcd-multimeter-dt9205a-i2599232779.html

Metex miał grubsze końcówki.

Ale skoro znalazłem, to kupię te z Allegro, no chyba, że wzmiankowane z
Woluenu są lepsze i tańsze...

Re: Przewody do miernika.
Znalazłem to, o co mi chodziło, chwytaki:

http://allegro.pl/show_item.php?item25%87086266

oraz przewody:

http://allegro.pl/kable-pomiarowe-do-multimetru-banan-szpilka-hq-i2587086280.html

Wszystko pięknie, ale cena za komplet plus przesyłka daje... 53 zł.

Da się taniej?

Site Timeline