przewód USB

potrzebuję przewód USB przeprowadzić przez ścianę a nie chcę robić dużego otworu -czy jest mozliwość rozcięcia takiego przewodu a następnie zlutowania poszczególnych kabli i czy taki zabieg może się wiązać z utratą jakości połączenia-chodzi mi tutaj o obraz z kamerki z pokoju dziecka!!!!?????

Reply to
poseidon

Ale może się udać. Ewentualnie dać nową wtyczkę po jednej stronie. Rozwiązanie lepsze.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

bez problemu możesz ciąć i lutować.

Reply to
VSS

Użytkownik snipped-for-privacy@neostrada.pl napisal nam:

wtyczka B (to chyba ta jak do drukarki) spokojnie przejdzie przez otwor po normalnym wiertle widiowym do scian. Chyba ze masz sciane z 1 plyty gipsowej :D

Użytkownik "Krzysiek." snipped-for-privacy@dla.zaufanych.zapytaj> napisał w wiadomości news:43ba9f2a$ snipped-for-privacy@news.home.net.pl...

Reply to
pinio