przewód-taśma potrzebny

Chodzi o coś takiego : przewód taśmowy, ale o rastrze 2.54mm, jednokolorowy. Kiedyś widziałem coś takiego parę razy w różnych, raczej starszych badziewiach. Zazwyczaj w kolorze szarym, poszczególne "kabelki" połączone ze sobą płaskim odcinkiem tworzywa. Same żyły były zazwyczaj ocynowane, dość sztywne.

Może ktoś widział toto gdzieś ?

Reply to
sundayman

Przewody wstążkowe / plaskie raster 2.54mm, np.:

To są do złączy dwurzędowych o rastrze 2.54 czyli same przewody mają raster 1.27.

sundayman pisze tak:

takie coś?

PiteR

"sundayman" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:k5vk0e$mi8$ snipped-for-privacy@news.task.gda.pl...

No:

Andy Niwinski

nie nie, to nie to. Tamto wygląda mniej więcej jak jak to co zapodał PiteR, ale wyobraźcie sobie, że co 2-gi kabelek zastępujemy płaskim plastykiem, cieńszym niż kabelek z żyłą. Czyli jest kabelek-przerwa (w postaci płaskiego plastyku)-kabelek-przerwa...

No kuśwa nie wiem jak to lepiej wytłumaczyć :)

Reply to
sundayman

o coś takiego

sundayman

Ale obawiam się, że powiesz minimum 5 żył. :-)

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

W dniu 2012-10-21 14:27, Robert Wańkowski pisze:

Gorzej - 10 żył :)

Reply to
sundayman

"Andy Niwinski" snipped-for-privacy@interia.pl schrieb im Newsbeitrag news:k60huk$uki$ snipped-for-privacy@news01.versatel.de...

Andy Niwinski

sundayman napisał:

Ja bym to wytłumaczył tak:

o-o-o-o-o-o-o-o-o-o

a od pierwszego guglnięcia, na czwartej pozycji znalazłem to:

Jarosław Sokołowski

sundayman