Przewod sygnalowy - spiralka?

Witam

Szukam przewodu - spiralki - cos jak miedzy telefonem a sluchawka
z epoki wegla ;-)

Najchetniej bez dodatkowej grubej izolacji tak jak w telefonie,
tylko _cztery_ zyly niewielkiej srednicy - 0.1-0.2mm2 absulutnie
wystarczy. Musi wytrzymywac przez sensowny czas poruszanie ukladem
na koncu przewodu.

Szperam i jedyne co mi sie udalo znalesc to skretki rozmaite
a spiralek zadnych.

Potrzebuje ze 100mb na poczatek, moze kilometr.

Podpowiecie gdzie i czego szukac?

Re: Przewod sygnalowy - spiralka?
Pan Jakub Jewuła szuka przewodu - spiralki - cos jak miedzy telefonem
a sluchawka z epoki wegla:

Ja bym szukał w guglu. Frazy "kabel spiralny elektryczny". Wyskoczyło
sporo tego, więc widać, że jeśli będzie z czyms problem, to z nadmiarem.
Na przykład tu: http://www.helukabel.pl/node/408 -- ja bym po prostu
zapytał, czy mi dostarczą dokładnie tego, co potrzeba.

Jarek

PS:
Ja naprzykład mam takie spiralne przedłużacze z końcówkami M8 stosowanymi
często w automatyce.

Re: Przewod sygnalowy - spiralka?
Kurcze - szukalem z przyzwyczajenia po angielsku ;-)

Najcienszy powinien byc ok, zapytam po swietach.

Idealem bylyby takie kabelki dlugosci okolo 15-30cm
zakonczone niewielkimi gabarytowo wtyczkami.

Re: Przewod sygnalowy - spiralka?
http://www.tridex.pl/ramka4.php?menu=towar1&symbol38%71
http://www.tridex.pl/ramka4.php?menu=towar1&symbol38%65
http://www.cbelektron.pl/kabel-mikrofonowy-6pin-cte-p-4097.html
http://www.cbelektron.pl/przewod-mikrofonowy-28m-6pin-cb-p-8589.html
http://www.cbelektron.pl/przewod-mikrofonowy-cb-5pin-ekranowany-10m-p-7532.html

--
| Bartłomiej Kuźniewski
Re: Przewod sygnalowy - spiralka?

Te moje są własnie takie. Złącze M8 też powinno się nadać,
jest w wersji 4-stykowej. Da się kupić gotowe, choć cena
może być spora.

Re: Przewod sygnalowy - spiralka?
Ale w jednym kawałku? (i w stanie rozciągniętym czy spoczynku?)
Jak długością cię zadowoli, to szukaj "przewód mikrofonowy do CB", do
wyboru i koloru, od 4 do 7-8 żył, silikonowe i bardziej sztywne, od pół
metra w spoczynku do 4 metrów w rozciągnięciu...

--
| Bartłomiej Kuźniewski
Re: Przewod sygnalowy - spiralka?

te kable często nazywane są kabel kręcony :)
Google też pokazuje sporo wyników

--

Re: Przewod sygnalowy - spiralka?

Dawnymi czasy przy pomocy pręta i piekarnika takie przewody robiło się
samemu:)

Site Timeline