Przetwornik tensometryczny mostkowy - jak ie ma delta U przy maksymalnym obciążeniu?

Witam.

Mam taki przetwornik:

http://www.weightronic.com/pdf/614.pdf

Próbuje na podstawie tabeli stwierdzić jak wygląda zależność delta_U = C
* (% odkształcenia) (gdzie C szukane, a Uzaś znane).

Widzę tam np. zależność od Vmin które nie jest opisane. Może ktos pomóc
jak poprawnie wyliczyć C?

Re: Przetwornik tensometryczny mostkowy - jakie ma delta U przy maksymalnym obciążeniu ?

Mala uwaga: wiem ze mV/V wystarczy do tego, ale niepokoi mnie parametr
Y, w szczególności nie wiem co i czy istotnego zmienia w zależności.

Site Timeline