Przetwornica DC/DC - ekranowanie

Sprawa dotyczy dzisiejszego siostrzanego wątku. Pytam w nowym, bo być może komuś przydadzą się informacje do nieco innych aplikacji. Do rzeczy: jakie żelastwo najlepiej zastosować do ekranowania? Kumpel mi podał propozycję, aczkolwiek zarówno on jak i ja (tym bardziej) nie jesteśmy na 100% pewni.

Stal austenityczna cr-ni 1h18n9t . Może to być, czy jakieś inne sugestie?

Reply to
Stachu Chebel

Dnia Fri, 31 Aug 2012 03:15:44 -0700 (PDT), Stachu Chebel napisał(a):

IMO przetwornice promieniują na tak wysokich częstotliwościach że i zwykłe aluminium się nada. Nie musisz specjalnie dbać o składową magnetyczną promieniowania em.

Reply to
Jacek Maciejewski

W dniu 2012-08-31 12:15, Stachu Chebel pisze:

Zależy co masz do ekranowania: pole elektryczne czy magnetyczne. K.

Reply to
John Smith