Przetwornica DC-DC

+12V na -12V i na dodatek +12V na +5V. Pobór prądu na tych napięciach
szacuję na <500mA. Chcę se sklecić ultradźwiękowy czujnik odleg
łości
do swojego "wozu". Owe -12V , jak ma to być zrobione porządnie jest
jednak potrzebne. Jak macie jakiegoś sprawdzonego gotowca, proszę o
sch.

Re: Przetwornica DC-DC

na ogół biorę coś z LM2595 (bo mam wiaderko ;-)). Zobacz noty
aplikacyjne, da się z nich zrobić też inwerter. Mają drobną wadę, że
przy starcie pobierają dość duży impuls prądowy, ale są dość łatwe w użyciu.