Przetwornica 12V->230 o mocy 1500 W

Szumek pisze tak:

za 1500zł bo po tyle chodzą to już chyba agregat da się kupić.

Reply to
PiteR

Jak masz piłę s soft-startem i odrobinę cierpliwości to jest to możliwe. Najlepsza by była piła z silnikiem na 12V (rozrusznik?) - wtedy nie ma zmiłuj. Swoją drogą po co Ci piła w busie? Nie płacą za bilety? ;)

Reply to
Mirek

Reaguje "uduszeniem" czyli wyłącza się. Oczywiście zakładając, że jest dobrze wykonana i nie wyleci bezpiecznik albo sama przetwornica. Inna sprawa, czy każda przetwornica 1500W faktycznie tyle daje choćby chwilowo. Z takimi mocami nie mam doświadczenia, ale 500 watową dało się cokolwiek uciąć małą szlifierką kątową - miała soft-start i płynną regulację. Aktualnie ta przetwornica jest w remoncie - strzeliła ot tak sobie z podłączonym zasilaczem laptopa.

Reply to
Mirek

W dniu 2014-10-12 10:51, PiteR pisze:

Agregat 1500W można już kupić za 269,00 PLN.

Reply to
Tomasz Wójtowicz

Tomasz Wójtowicz pisze tak:

No proszę. Można więc za 1500zł zestawić farmę :)

Reply to
PiteR

Przetwornice "strzelają", jeśli odbiornik ma jakieś filtry wygładzające, zaś przetwornica ma na wyjściu prostokąt.

Szumek:

Regułą jest (oprócz "chińczyków"), że podawana jest moc znamionowa oraz chwilowa. Tak więc, jeśli znamionowa jest 1,5kW, to chwilowa powinna być przynajmniej +50%

Widziałem (i używałem) sporo przetwornic. Zobacz tu:

się nie chciały psuć.

Reply to
Adam

W dniu 2014-10-14 o 15:50, Adam pisze:

Fajne, 1500W (3000W chwilowe) max 180A z 12V przekrój przewodu minimalny

18mm2.

Zasilanie z gniazda zapalniczki? ;)

Reply to
Irokez

To była akurat z sinusem i na 99% właśnie Volt.

Reply to
Mirek