przestrojenie Amatora 2 Stereo - częściowy sukces, ale coś zepsułem ze skalą ; ) - Page 2

Re: przestrojenie Amatora 2 Stereo - częściowy sukces, ale coś zepsułem ze skalą ; )

Jeśli nie zdejmowałeś linki z kółek (ma dalej fabryczny przebieg) to
sprawdź czy kondensator lekko chodzi (bez linki). W razie czego naoliw.
Sprawdź czy nie zacina się któraś rolka prowadząca. A w razie gdy wszystko
OK to zwiększ naciąg linki. Jesli linka na ośkach wystrzępiona bardzo to
tylko wymiana linki. Zabieg z kalafonią pomaga na krótko.
Onegdaj przebieg linki był rysowany w instrukcjach serwisowych, powinien
się dać odnaleźć bez większego trudu.
--
Jacek

Site Timeline