Przestańcie wdawać się w Pyskusje!! - Page 2

Re: Odp: Przestańcie wdawać się w Pyskusje!!
Hello Sylwester,

Skąd pomysł, że lubię Elektrodę? Gdybym lubił, to bym tam był.
Oczywiście, że nie lubię Elektrody - za tolerancję dla lamerii, za
zniszczenie mojego działu.

Po pisaniu o "ścierwach" nic nie będzie już dla niego łatwe. Pacjent
dostał swoją szansę raz. I wystarczy.

 RoMan
Re: Odp: Przestańcie wdawać się w Pyskusje!!
to coś zmienia? pytanie retoryczne, nie musicie odpowiadać...

można tylko dodać, witaj europo...

Re: Przestańcie wdawać się w Pyskusje!!
 elekroda :)

Jesli nie wypalil pomysl z atari to trzeba poszukac innego
rozwiazania. Ja nie znam niczego, co jest zwiazane z tworzeniem stron,
nie interesuje mnie to. Gdyby interesowal mnie pomysl na strone www to
bym go szukal. Gdzies w sieci widzialem spis 1mln najpopularniejszych
stron, wraz z linkami, moze warto popatrzec co jest chodliwe, czy beda
z tego pieniadze. Tak czekac w prozni bezczynnie, to bez sensu.

.

Obawiam sie ze w duzej czesci przypadkow, masa krytyczna mogla juz
zostalc osiagnieta :) Bez ofiary z dorodnego cielca  nici z tego.

Re: Przestańcie wdawać się w Pyskus je!!
swój wątek to masz w swoich gaciach, to jest grupa dyskusyjna :)
Kużwa, gimbusie, jakie ty masz mniemanie o sobie :))))

--

Re: Przestańcie wdawać się w Pyskusje!!
byś był skłonny przystać na moją propozycję?

Re: Przestańcie wdawać się w Pyskusje!!
uważaj bo zaraz zostaniesz zbanowany na elektrodzie... (przepraszm nie
mogłem się powstrzzymać, już nic nie piszę)

Re: Przestańcie wdawać się w Pyskusje!!
stachu (...), a co z Kill File? tak mnie wszyscy straszyli, że u wszystkich
jestem w KF a tu sie okazuje, że wszyscy czytają moje wątki, no to jak to
jest? EU porządek?

Re: Przestańcie wdawać się w Pyskusje!!
ć!!

Wez to na dystans. Jak to ktos ladnie kiedys napisal, zycie wszystko
zweryfikuje, potrzeba czasu. Przy takim dostepie do informacji jaki
mamy dzis, jedynym wytlumaczeniem swojego kiepskiego bytu jest
lenistwo. Jak oni tworzyli soft na procki w latach 80-tych bez dostepu
do literatury, kompilatorow, ano chcieli! To i tworzyli.

Re: Przestańcie wdawać się w Pyskusje!!
o to chyba pierwsza dyrektywa wspólnoty europejskiej, nie? ciężka solidna i
systematyczna praca (...)...

Odp: Przestańcie wdawać się w Pyskusje!!
dyskusyjnych napisał:fcd6c748-4ebe-4641->Przy takim dostepie do informacji
jaki
Acha!
Jedynym powiadasz Pan?

Dobrze. Współczynnik dzietności :1,3
Masz dwójkę dzieci: wydatki 1500 zł/osobę.
4 osoby: 6000 zł

Uważasz Pan, że jedynym powodem, żeby nie zarobić 6000 zł w miesiącu jest
lenistwo.
Niech będzie.

Teraz masz piątkę dzieci. Wydatki te same?
7 osób to jest 10500zł/miesiąc.

Aby zarobić 126 tys. zł/rok w Polsce, to też tylko lenistwo przeszkadza?
Może i tak.

I teraz VAT niemal na wszystko 23%
To co zarobisz na rodzinę wydajesz w 100%,
więc co miesiąc 1800 zł z samego VATu wydajesz na utrzymanie urzędników.
Do tego podatek dochodowy (min 19% od dochodów) , podatek ZUS (ryczałt:
~1000 zł),

Jeżeli uda Ci się przeżyć, najlepszym motywatorem jest zagonienie do roboty
przez urzędników,
nazywając Cię leniem.

Zauważ, że urzędnik nie musi kiwać palcem, aby wypłacić sobie pensję.
Najbardziej pracowity elektronik zapewni sobie wysoki poziom życia,
ale przy okazji utrzyma 300 tys. urzędników "taniego państwa".

Więc na pewno jedynym czynnikiem to lenistwo?

Ile masz dzieci "leniuchu"?
S.

Re: Odp: Przestańcie wdawać się w Pyskusje!!

Jeszcze checi sa potrzebne, no i to w ktorym miejscu postawisz krzyzyk
przy glosowaniu. Nie wierze ze sa potrzebne jakies nadzwyczajne
umiejetnosci, do tego aby wyciagnac marne 100zł z projektu na jednej
atmedze + LCD, kol. identyfikator ukonczyl studia, sorry ale ze
sprzedazy kabelkow do atari kokosow nie ma. Kabelki to lutuje
sprzataczka po godzinie szkolenia. Ja robie jeden projekt max 6-mcy w
czasie wolnym. To prawda ze ostatnio pogorszylo sie, ale w czasie
kiedy jest wiecej wolnego, czas poswieca sie na tworzenie projektow
ktore w lepszych czasach bedzie mozna sprzedac. Od marudzenia przybywa
tylko jednym.

Ja wyznaje zasade ze kazdy powinien miec tyle dzieci ile jest w stanie
godnie wychowac, nie ja to wymyslilem.

Nie bede spamowal tej grupy polityka. Jada nas ostro, to fakt.

Odp: Odp: Przestańcie wdawać się w Pyskusje!!

Tak było w czasie, gdy polowało się na mamuty.
Od czasu, gdy ogólnie przyjęto za standard emerytury Bismarca, czyli od
około 100 lat,
emerytury mają być wypłacane przez tych co pracują.
A tych coraz mniej, bo naród się kurczy (dzietność:1,3), a udział ludzi
starszych się zwiększa.
ZUS "zgubił" składki.
Nie mamy nic.
No to teraz wypłacane sa emerytury i renty z bieżących składek.
Współczynnik dzietności zdaje się jest na poziomie 1,3.
W normalnych krajach, a także u wszystkich naszych sąsiadów podatnicy
wspierają
rodziny wielodzietne, bo wiedzą, że ich emerytury będą wypłacane z ich
składek za 20 lat.
To wspieranie są na poziomie min. 3000 zł na dziecko/miesiąc.
U nas 80 zł na dziecko/miesiąc.
U nas: politycy drenują rodziny wielodzietne. Chociażby próby ukarania
podatkiem śmieciowym
rodziny, które mają co najmniej jedno dziecko.

Otóż to!

Tak czy inaczej jest źle, a id to widzi.
Przepraszam, że nazwałem Cię "leniuchem".
Po Twojej odpowiedzi, widać, że Twój nick jest jednak przemyślany.
S.

Re: Przestańcie wdawać się w Pyskus je!!
po tym co tu napisałeś, to...
Nie będę złośliwy, ale robisz projekty na lepsze czasy? A kiedy one
nadejdą? A skąd wiadomo co się sprzeda? ;)
Bzdura jakaś.
Utrzymaj za to rodzinę dziś! Albo nie daj jeść, nie płać rachunków tylko
wszystkim powiedz, że jak nadejdą lepsze czasy to sprzedaż wytwory
swojej dziłaności i dasz im jesć i pokryjesz rachunki.

Po tym jak powrzucałeś linki do jakiegoś gównianego filmiku na youtuba
na wszystkie zanane grupy ciężko Ci e traktować poważnie.

--

Re: Przestańcie wdawać się w Pyskusje!!
zylo sie, ale w czasie

Zgadza sie, raz jest lepiej raz gorzej:) Lepsze to i skuteczniejsze
niz marudzenie.

Po nocy bedzie dzien:) Takie sa podobno prawa ekonomii, kupuje sie
tanio w czasie kryzysu a sprzedaje kiedy jest gorka na rynku.
Pamietasz kiedy chcieli kupic Atmela? Ale ja nie jestem ekonomista.

:)))))

Tak robi czesc firm, wiec watpie, bo jeszcze nie padly.

utuba

Ocene pozostawiam Tobie.

Re: Przestańcie wdawać się w Pyskus je!!
O rany, o Ciebie to trochę irracjonalnie brzmi. :)