Przesta?cie wdawa? si? w Pyskusje!!

Jeszcze checi sa potrzebne, no i to w ktorym miejscu postawisz krzyzyk przy glosowaniu. Nie wierze ze sa potrzebne jakies nadzwyczajne umiejetnosci, do tego aby wyciagnac marne 100zł z projektu na jednej atmedze + LCD, kol. identyfikator ukonczyl studia, sorry ale ze sprzedazy kabelkow do atari kokosow nie ma. Kabelki to lutuje sprzataczka po godzinie szkolenia. Ja robie jeden projekt max 6-mcy w czasie wolnym. To prawda ze ostatnio pogorszylo sie, ale w czasie kiedy jest wiecej wolnego, czas poswieca sie na tworzenie projektow ktore w lepszych czasach bedzie mozna sprzedac. Od marudzenia przybywa tylko jednym.

Ja wyznaje zasade ze kazdy powinien miec tyle dzieci ile jest w stanie godnie wychowac, nie ja to wymyslilem.

Nie bede spamowal tej grupy polityka. Jada nas ostro, to fakt.

Reply to
Leming Show

Tak było w czasie, gdy polowało się na mamuty. Od czasu, gdy ogólnie przyjęto za standard emerytury Bismarca, czyli od około 100 lat, emerytury mają być wypłacane przez tych co pracują. A tych coraz mniej, bo naród się kurczy (dzietność:1,3), a udział ludzi starszych się zwiększa. ZUS "zgubił" składki. Nie mamy nic. No to teraz wypłacane sa emerytury i renty z bieżących składek. Współczynnik dzietności zdaje się jest na poziomie 1,3. W normalnych krajach, a także u wszystkich naszych sąsiadów podatnicy wspierają rodziny wielodzietne, bo wiedzą, że ich emerytury będą wypłacane z ich składek za 20 lat. To wspieranie są na poziomie min. 3000 zł na dziecko/miesiąc. U nas 80 zł na dziecko/miesiąc. U nas: politycy drenują rodziny wielodzietne. Chociażby próby ukarania podatkiem śmieciowym rodziny, które mają co najmniej jedno dziecko.

Otóż to!

Tak czy inaczej jest źle, a id to widzi. Przepraszam, że nazwałem Cię "leniuchem". Po Twojej odpowiedzi, widać, że Twój nick jest jednak przemyślany. S.

Reply to
Sylwester Łazar

W dniu 2013-06-02 15:42, Leming Show pisze:

po tym co tu napisałeś, to... Nie będę złośliwy, ale robisz projekty na lepsze czasy? A kiedy one nadejdą? A skąd wiadomo co się sprzeda? ;) Bzdura jakaś. Utrzymaj za to rodzinę dziś! Albo nie daj jeść, nie płać rachunków tylko wszystkim powiedz, że jak nadejdą lepsze czasy to sprzedaż wytwory swojej dziłaności i dasz im jesć i pokryjesz rachunki.

Po tym jak powrzucałeś linki do jakiegoś gównianego filmiku na youtuba na wszystkie zanane grupy ciężko Ci e traktować poważnie.

Reply to
Jawi

W dniu 2013-06-02 15:42, Leming Show pisze:

O rany, o Ciebie to trochę irracjonalnie brzmi. :)

Reply to
Jawi

mam zamiar zakończyć moje porachunki z moderatorami elektrody...

Reply to
Ministerstwo Propagandy

W dniu 2013-06-02 20:53, Ministerstwo Propagandy pisze:

Zakończysz je gdy przyciągniesz na swój portal więcej ludzi niż elekroda :)

Reply to
Mario

zgadza się, ciekawe jest to, że na g... jest takie wzięcie... ale ja g... nie tworzę...

Reply to
Ministerstwo Propagandy

Użytkownik Ministerstwo Propagandy snipped-for-privacy@b.s w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:kog6pk$bs6$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

Zauważ, że oblewasz wszystkich równo. Bez sensu. Nie lubisz Romana, ale po co go obrażasz? Nie lubisz elektrody, ale po co ją oceniasz? Romek lubi elektrodę i p.m.e. W obu jest ceniony za doświadczenie i staż. Następuje konflikt, bo Ty chcesz tu być. Po prostu przeproś i masz spokój. To jest dość łatwe. S.

Reply to
Sylwester Łazar

za co mam przeprosić, za to, że co chwilę mnie wyzywają? nie wspominam tu już nawet o danych osobowych, złamanie pierwszego honrowego punktu netykiety...

ale jak mi wyjaśnią za co mam ich przeprosić to może to zrobię...

Reply to
identyfikator: 20040501

Ktoś musi pierwszy. Mało tego. Przeprosiny nie są warunkowe. Nikt też Cię nie zmusi do przeprosin. Po co komu one, skoro wymuszone. Sam musisz dojrzeć. Obraziłeś słowem, myślą, a mam nadzieję, że nie czynem. To już wystarczy. Tak jak powiedziałem: przeprosisz i masz spokój duchowy, a inaczej to będziesz walczył i walczył... kolejne 5 lat Nie da się tu być bez Romka i wszystkich innych :-) Masy przesuwają jednostki. Jak się ugniesz, to zyskasz, jak nie to stracisz. S.

Reply to
Sylwester Łazar

Zgadza sie, raz jest lepiej raz gorzej:) Lepsze to i skuteczniejsze niz marudzenie.

Po nocy bedzie dzien:) Takie sa podobno prawa ekonomii, kupuje sie tanio w czasie kryzysu a sprzedaje kiedy jest gorka na rynku. Pamietasz kiedy chcieli kupic Atmela? Ale ja nie jestem ekonomista.

:)))))

Tak robi czesc firm, wiec watpie, bo jeszcze nie padly.

Ocene pozostawiam Tobie.

Reply to
Leming Show

Jesli nie wypalil pomysl z atari to trzeba poszukac innego rozwiazania. Ja nie znam niczego, co jest zwiazane z tworzeniem stron, nie interesuje mnie to. Gdyby interesowal mnie pomysl na strone www to bym go szukal. Gdzies w sieci widzialem spis 1mln najpopularniejszych stron, wraz z linkami, moze warto popatrzec co jest chodliwe, czy beda z tego pieniadze. Tak czekac w prozni bezczynnie, to bez sensu.

Obawiam sie ze w duzej czesci przypadkow, masa krytyczna mogla juz zostalc osiagnieta :) Bez ofiary z dorodnego cielca nici z tego.

Reply to
Leming Show

Skąd pomysł, że lubię Elektrodę? Gdybym lubił, to bym tam był. Oczywiście, że nie lubię Elektrody - za tolerancję dla lamerii, za zniszczenie mojego działu.

Po pisaniu o "ścierwach" nic nie będzie już dla niego łatwe. Pacjent dostał swoją szansę raz. I wystarczy.

to coś zmienia? pytanie retoryczne, nie musicie odpowiadać...

można tylko dodać, witaj europo...

Reply to
identyfikator: 20040501

użytkownik Sylwester Łazar napisał:

Ktos ma dostep do danych ilosci grupowych "czytaczy", mi wychodzi 350-400 osob.

Reply to
szklanynocnik