Przesta?cie wdawa? si? w Pyskusje!!

Identyfikator/Ministerstwo Propagandy to jedno i to samo. Trolluje pacjent na wielu grupach dyskusyjnych. Ponoć na "Elektrodzie" bana już dostał. I nie ma się czemu dziwić!! Zadaje GŁUPIE pytania, prowokuje, nie znam wątka w którym cokolwiek komukolwiek by doradził. Sugeruję NIE ODPOWIADAĆ na wszelakie pierdnięcia owego pacjenta. Znudzi mu się, pójdzie gdześ indziej....

Reply to
Stachu Chebel

popieram i od razu do europy

Reply to
identyfikator: 20040501

I jeszcze jedno. I chyba najważniejsze!! pl.misc.elektronika jest bardzo fajną grupą. Czasami bywają tutaj pytania mogące być postrzegane przez profesjonalistów wręcz jako śmieszne (zadawane przez młodych niedoświadczonych adeptów sztuki elektroniki). I tymczasem owi starzy wyjadacze, spokojnie, bez obrażania kogokolwiek starają się coś tutaj doradzić. I to się ceni!! Nie pozwólmy na rozpieprzenie tej grupy przez jednego PAJACA !!

Reply to
Stachu Chebel

a ty do gazu

Reply to
Tomasz Wójtowicz

Spoko, czasem fajnie jest troche podkarmić :p

Włodek

odpowiadało by mi to, żeby ścierwo pokroju mandziejewicza nie udzielało się w moich wątkach... może się tak umówimy, wy nic do moich, a ja nic do waszych...

Reply to
Ministerstwo Propagandy

Przegiąłeś ostatecznie, płochocki.

W dniu 2013-06-01 17:38, Ministerstwo Propagandy pisze:

swój wątek to masz w swoich gaciach, to jest grupa dyskusyjna :) Kużwa, gimbusie, jakie ty masz mniemanie o sobie :))))

Reply to
Jawi

byś był skłonny przystać na moją propozycję?

Reply to
identyfikator: 20040501

uważaj bo zaraz zostaniesz zbanowany na elektrodzie... (przepraszm nie mogłem się powstrzzymać, już nic nie piszę)

Reply to
identyfikator: 20040501

stachu (...), a co z Kill File? tak mnie wszyscy straszyli, że u wszystkich jestem w KF a tu sie okazuje, że wszyscy czytają moje wątki, no to jak to jest? EU porządek?

Reply to
identyfikator: 20040501

Kolego! Widzę, że jesteś dość zdolny. Masz też trochę wad, jak my wszyscy. Nas też wiele rzeczy denerwuje, ale to najczęściej nie jest wina użytkowników p.m.e. Staramy się tu jakoś razem żyć. Tutaj po prostu ludzie starają się zachować pewien poziom. Nawet nie naukowy. Taki po prostu: moralny, fachowy. Dlatego, jeżeli uda Ci się "założyć garnitur", po prostu powiedz przepraszam, a po jakims czasie - jesteś w rodzinie. Tak jak inny kolega odpowiedział: pomagaj innym, tak jak inni pomogli Tobie. Czasem się wstrzymaj zanim coś napiszesz. Mniej słów, tym lepiej.

Reply to
Sylwester Łazar

Użytkownik Sylwester Łazar napisał:

[..]

No teraz to kolega pojechał po bandzie... :) Nie wiem skąd wniosek, że to zdolny osobnik skoro po wszelkich jego wypowiedziach wyraźnie widać że to zwyczajny debil.

Reply to
AlexY

Chociażby po poglądach na temat UE i tego co się dzieje w kraju. Łatwo jest nazwać kogoś tak jak wyżej. A jak nazwać tych, którzy widzieli co to za chłam i uwierzyli ? S.

Reply to
Sylwester Łazar

Inteligentny bo mu się nie podoba UE :) Swoją inteligencję też mierzysz tą miarką?

Reply to
Mario

Użytkownik Sylwester Łazar napisał:

Wątpię by to były jego poglądy, w sensie nie sądzę by sam do nich doszedł, nie bredziłby tak o każdym kto ma inne zdanie.

Ciężko sobie zapracował na taką opinię.

Politycy.

Reply to
AlexY

I to jest Twoim zdaniem miernik inteligencji ?! Można na ten temat podyskutować, wymienić poglądy itd.. Tymczasem inteligentny człowiek powinien zauważyć, że to nie ma nic wspólnego z rezystorem, kondensatorem bądź tranzystorem. Inteligentny przynajmniej "kapnoł by się", że o takich problemach można podyskutować na innej grupie. Ja na przykład nie wpadłbym na pomysł, żeby dyskutować o prawie Ohma na pl.soc.religia !!

Reply to
Stachu Chebel

Wez to na dystans. Jak to ktos ladnie kiedys napisal, zycie wszystko zweryfikuje, potrzeba czasu. Przy takim dostepie do informacji jaki mamy dzis, jedynym wytlumaczeniem swojego kiepskiego bytu jest lenistwo. Jak oni tworzyli soft na procki w latach 80-tych bez dostepu do literatury, kompilatorow, ano chcieli! To i tworzyli.

Reply to
Leming Show

o to chyba pierwsza dyrektywa wspólnoty europejskiej, nie? ciężka solidna i systematyczna praca (...)...

Reply to
identyfikator: 20040501

Użytkownik Leming Show snipped-for-privacy@gmail.com w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:fcd6c748-4ebe-4641->Przy takim dostepie do informacji jaki

Acha! Jedynym powiadasz Pan?

Dobrze. Współczynnik dzietności :1,3 Masz dwójkę dzieci: wydatki 1500 zł/osobę.

4 osoby: 6000 zł

Uważasz Pan, że jedynym powodem, żeby nie zarobić 6000 zł w miesiącu jest lenistwo. Niech będzie.

Teraz masz piątkę dzieci. Wydatki te same?

7 osób to jest 10500zł/miesiąc.

Aby zarobić 126 tys. zł/rok w Polsce, to też tylko lenistwo przeszkadza? Może i tak.

I teraz VAT niemal na wszystko 23% To co zarobisz na rodzinę wydajesz w 100%, więc co miesiąc 1800 zł z samego VATu wydajesz na utrzymanie urzędników. Do tego podatek dochodowy (min 19% od dochodów) , podatek ZUS (ryczałt: ~1000 zł),

Jeżeli uda Ci się przeżyć, najlepszym motywatorem jest zagonienie do roboty przez urzędników, nazywając Cię leniem.

Zauważ, że urzędnik nie musi kiwać palcem, aby wypłacić sobie pensję. Najbardziej pracowity elektronik zapewni sobie wysoki poziom życia, ale przy okazji utrzyma 300 tys. urzędników "taniego państwa".

Więc na pewno jedynym czynnikiem to lenistwo?

Ile masz dzieci "leniuchu"? S.

Reply to
Sylwester Łazar