Przeróbka - Prosze o pomoc

Witam,

Chciałbym przerobić wzmacniacz ze 110 na 220V w związku z tym proszę o Pomoc grupowiczów. Jest to 'głowa' do basu AMPEG B2 poniżej 3 obrazki na jednym schemat oryginalny od ampega z opisem połączeń - trzeba przepiąć kabelki to jest ok i pod schematem napisane jest, że trzeba przepiąć lead na transformatorze nie wiem o so chodzi :(

?1
Dziękuje z góry za podpowiedzi

Pzdr. H.

Reply to
news.onet.pl

news.onet.pl pisze:

Lead = doprowadzenie. Przy 240V wykorzystujesz doprowadzenie napięcia do transformatora, wykonane czarnym przewodem. Przy 230V wykorzystujesz doprowadzenie napięcia do transformatora, wykonane przewodem czarno-białym.

GM

Reply to
Grzegorz Markowski

Czy ewentualnie ktoś z grupowiczów mieszka w krakowie albo pod krakowe w południowej cześci i podjąłby się takiej przeróbki? Ja nie do końca jestem pewien jak to podpiąć kontakt na gg: 1285333 Pzdr. H.

Reply to
news.onet.pl
[...]

Trzeci, ostatni schemat pokazuje dokładnie jak połączyć na 240V. Są numery złącz i kolory kabelków które należy połączyć ze sobą. Zastosowanie uwagi pod schematem przełączy na 230V. Jeszcze moja uwaga, dla 230V trzeba będzie dać bezpiecznik na dwukrotnie mniejszy prąd niż ten przy 110V. Co oczywiste, robotę trzeba wykonać dokładnie. K.

Reply to
John Smith

Tak, tylko tam moja płytka jest wersją I a schemat do wersji III i generalnie 90% się zgadza ale na mojej nie ma jednego kabelka :) Jak mierze impedancje to przy połaczeniach na 110 dostaje zwarcie i 1,2 ohm oporu po przełączeniu na 220 2,4 oma - dziwne to jest bo kabelki idą prawie bezpośrednio do trafa mam tylko jakies kondensatory 2 i tyle :(

Pzdr. H.

Reply to
news.onet.pl