przerabianie AP - ovislinka 5460

może Ktoś próbował wymieniać pamięć ram w tym APku?
chodzi o znaczące powiększenie pamięci RAM tego APa...
skąd zdobyć ramy?

Re: przerabianie AP - ovislinka 5460

A mozesz podac sens powiekszenia pamieci w tym biednym AP ?

mam takie pamieci ale sensu nie ma bo i tak ram dysk tego nie wykorzysta.

Re: przerabianie AP - ovislinka 5460
oryginalnie siedzi tam taka pamięć:
http://www.alldatasheet.com/datasheet-pdf/pdf/208058/ETRON/EM639165TS-7G.html

Re: przerabianie AP - ovislinka 5460

ja wiem jaka tam siedzi pamiec i mam takowe i wieksze zastanow sie
jeszcze raz po co ci wieksza pamiec jak i tak Kernel i RMdysk jej nie
jest w stanie wykorzystac .

Re: przerabianie AP - ovislinka 5460

skąd wiesz, że nie wykorzysta? ja mówię o skompilowaniu własnego firmware z
SDK do tego AP - co prawda jeszcze nie wiem czy się da, ale szukam
informacji... a sprzedasz? ;o) albo od razu wymienisz za opłatą? ;o)

Re: przerabianie AP - ovislinka 5460

Chyba ze sam zbudujesz ram dysk , tu masz moj kontakt.
http://www.allegro.pl/item947463729_linksys_pap2t_bez_blokad_zdjecie_blokady_operatora.html

przesylka bedzie drozsza od samej pamieci.

Re: przerabianie AP - ovislinka 5460
http://www.allegro.pl/item947463729_linksys_pap2t_bez_blokad_zdjecie_blokady_operatora.html

a możesz mi jedną pamięć odłożyć do pierwszego? bo teraz nie mam pieniędzy,
pamięci flash też mógłbyś powiększyć?
jakie masz ramy (jakiej wielkości)?

Site Timeline