przełącznik video ?

Witam, potrzebny mi jakiś scalaczek, przełącznik (właściwie multiplekser) 2 we - 1 wy, dla sygnału video, pasmo przynajmniej 300 MHz. W sumie potrzeba przelaczyć jakieś 20 kanałów, więc układziki mogą być "wielokrotne", ważne żeby były niezbyt drogie. Przychodzi komuś coś na myśl ?

Pozdr. Piotr

Reply to
sundayman

sundayman snipped-for-privacy@WYTNIJpoczta.onet.pl> napisal nam:

maxim dallas WWW i masz do wyboru do koloru muxy videło

Tue, 13 Dec 2005 18:15:51 +0100 jednostka biologiczna o nazwie "Krzysiek." snipped-for-privacy@dla.zaufanych.zapytaj> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Taa, wiem coś o kupowaniu scalaków Maxima ... W naszym kraju można kupić dowolny scalak Maxima, pod warunkiem że będzie to MAX232 ... :->

Jeżeli wymagania co do jakości obrazu nie są zbyt wielkie (np. monitoring) to jako klucze przełączające tory video nadają się scalaki CMOS 4066 i podobne.

Jeżeli ma być porządnie to np. Philips robi przełączniki video sterowane przez I2C, ale uwaga co do kupowalności podobna jak dla Maxima.

Reply to
BLE_Maciek

maja jakis online shop, dziala to to? Ile za przesylke (najtansza) bo cos nie jestem pewien, 50$ dla jakis opcji przesylki a dla innych nic, hmm nie wiem?