Przełącznik suwakowy - gdzie to kupię?

Gdzie kupię taki przełącznik?

kontakty, jeśli licząc nazwiemy je 1, 2, 3, 4... to w środku suwak łączy w trzech pozycjach stabilnych:

  1. 1-2
  2. 2-3
  3. 3-4

Widział ktoś może takie cóś?

Reply to
Pszemol

W dniu 2016-03-18 o 14:18, Pszemol pisze:

To się chyba przełącznik hebelkowy nazywa.

Reply to
Tomasz Wójtowicz

Fajnie, tylko gdzie takiego dziada jak na obrazku kupić? :-)

Reply to
Pszemol

Pomyliłem się. Hebelkowy to jest ten z dźwigienką. Dobrze to nazwałeś - suwakowy.

Jedna minuta szukania na allegro przyniosła np. to:

Tomasz Wójtowicz

No blisko, blisko, ale to jednak wciąż nie "to". Aczkolwiek widzę, że lepiej Ci idzie szukanie bo to co mi wyskakiwało nie było podobne do niczego :-))))

Reply to
Pszemol

Gdzie kupię taki przełącznik?

Najbardziej zbliżony wyglądem wydaje się być MFP 130-R, np. tu:

AS

Dzieki, rzeczywiscie bardzo blisko. Obudowa nie ma wypustek do lutowania ale to pikus....

Reply to
Pszemol