przekładnik ile zwojów?

Witam. Chcę zrobić pomiar prądu 50Hz. Znalazłem taki sobie przekladnik prądowy:

Ile zwojów nawija się na takie coś?

Dziękuję za pomoc Pozdrawiam Paweł

Reply to
Pawel

Użytkownik "Pawel" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:giomju$5ku$ snipped-for-privacy@news3.onet...

Parametry masz podane dla 1zw. Jeśli chcesz zwiększyć czułość dodajesz zwojów, ale tak, aby I*z nie przekroczyło prądu maksymalnego (IP w tabeli) dla danego przekładnika. Oczywiście przekładnik musi być obciążony - znamionowo jest to 100ohm.

e.

Reply to
entroper

Czyli to będzie drugi wariant, czy pierwszy? Nie za bardzo znam się na magnetyźmie.

Paweł

Reply to
paw1976

Czyli to będzie drugi wariant, czy pierwszy? Nie za bardzo znam się na magnetyźmie.

Paweł

Cytuj pod spodem. wariant pierwszy. Wystarczy przełożyć przewód mierzony przez środek. Zadziwiająco dobrze to działa, zwłaszcza dla większych prądów (>5A)

Pozdrawiam CosteC

Reply to
CosteC