przekierowanie portu

mam taki problemik - urzadzenie wysyla dane przez RS232,
a mnie by sie przydalo zeby przeczytal to windowsowy program, ktory
tylko klawiature potrafi obsluzyc.

Jest jakis redirektor ? Kiedys sam pisalem, ale wtedy jeszcze windowsa
nie bylo i ludzie zyli szczesliwi :-)

J.

Re: przekierowanie portu

A chodzi Ci o hardware, czy kawa艂ek softu dla windose?
Je艣li to drugie, to mo偶e google

http://www.google.pl/search?q=rs232+redirect+keyboard

--
DJ

Re: przekierowanie portu

Myslalem o sofcie, ale w sumie ... dobry pomysl z tym hardware ..
jakby jeszcze pozwalal podlaczyc rownolegle klawiature ..
Ewentualnie - RS -> USB, ale udajacy klawiature a nie serial.

Od tego zaczalem, ale zabraklo mi 'keyboard'

J.

Re: przekierowanie portu

Tym bardziej 偶e rozwi膮zanie sprz臋towe z usb by艂oby wieloplatformowe,
win/mac/linux/itd
Softwarowe jest bardziej przywi膮zane do systemu.

Jak ju偶 popr贸bujesz, to daj zna膰 czy kt贸ry艣 podpasuje... Przyda si臋 w
archiwum :)

--
DJ

Re: przekierowanie portu

WindowsXP ma to w standardzie, moBF%e inne wydania rF3%wnieBF%.
Szukaj: Panel sterowania-> Opcje uB3%atwieF1% dostEA%pu, zakB3%adka OgF3%ln=
e i
UrzB1%dzenia funkcji Klawisze Szeregowe. Ustawiasz COMa i prEA%dkoB6%E6.
Ja tego uBF%ywam do przechwycenia RS-owych skanerF3%w kodF3%w kreskowych i
dziaB3%a bezbB3%EAdnie.

MichalMwp

Re: przekierowanie portu

Piekne dzieki - wlasnie na taka odpowiedz liczylem i sie nie zawiodlem
pytajac grupe a nie gugla :-)

J.

Re: przekierowanie portu
Pan J.F napisa艂:

No bo kto przypuszcza艂, 偶e cz艂owiek b臋dzie musia艂 si臋 przy takiej okazji
zadawa膰 z jakimi艣 szeregowymi klawiszami?  O co wi臋c gugla pyta膰.

Jedzie nocny poci膮g, mija Bia艂o艂臋k臋
"U艂贸偶 - gwi偶d偶e - Janku wi臋zienn膮 piosenk臋"