przekaznik z ARC

Czy ktos produkuje przekazniki zintegrowane ze zlaczem ARC? Tak aby bez zbednych kombinacji umiescic przekaznik na krawedzi plytki zlaczem na zewnatrz i nie bawic sie w grube luty i szerokie scieze?

bajcik

Reply to
garus.krzysztof

Chyba takich cudów nie ma. Kiedyś w jakimś starym sterowniku napędu przełącznika uzwojeń z trafa 110/15 bodajże firmy Sulzer, widziałem za to podstawki pod przekaźniki ze złączami śrubowymi i jednocześnie nóżkami do wlutowania w płytkę, ale tylko po to żeby przymocować mechanicznie (nie miały połączenia elektrycznego z przekaźnikiem). Może pójdź tą drogą i zamocuj na płytce podstawkę pod przekaźnik (mają otwory na śruby).

Reply to
Jakub Rakus

W dniu 2014-01-16 16:18, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

No to zależy od tego co to jest dla Ciebie przekaźnik. Do takich małych jak ja używam (IM06) to nie ma, ale już do RM84, o R15 nie wspominając, to już coś znajdziesz. No i małe to nie jest.

też jak widzę coś robi. Pytanie czy o to chodzi?

Pozdrawiam

DD

Reply to
Dariusz Dorochowicz

W dniu 2014-01-16 16:18, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

Jeśli coś pomoże, ja znam takie:

Michał Lankosz

Uzytkownik napisal w wiadomosci news: snipped-for-privacy@googlegroups.com...

Nie wiem co to ARC. Rzuc okiem na to:

P.G.

Reply to
Piotr Galka

Pytającemu zapewne chodziło o ARK.

Reply to
Jakub Rakus

Dokladnie tak - ARK :)

Chodzilo mi o kompleciki do wlutowania w PCB. Te zlacza tak czesto wystepuj a w sasiedztwie przekaznikow, ze spodziewalem sie ze ktos

Te elementy Repola montowane na szyne fajowe, ale chyba nie dla mnie.

bajcik

Reply to
garus.krzysztof