Przejsciowka z mini jack(komorka) na dwa mini jack(osobno sluchawki i mikrofon)

Witam wszystkich

Nie wiecie, czy jest mozliwosc dostania przejsciowki, ktora by z jednej
strony miala minijacka takiego jak w komorkach(w jednym minijack
obsluguje mikrofon i sluchhawki), a z drugiej strony rozchodziloby sie
to na dwa gniazda na wtyczki minijack. Jedno gniazdo byloby do
podlaczenia sluchawek, a drugie mikrofonu. Bylem dzisiaj w kilku
sklepacch we Wrocku z elektronika i telefonami i twierdza, ze niema
takiej przejsciowki, a mi sie wydaje, ze to raczej niemozliwe, zeby nie
mozna bylo dostac takiej przejsciowki

Re: Przejsciowka z mini jack(komorka) na dwa mini jack(osobno sluchawki i mikrofon)
pisal(a):

6,

kupiłem, działa

--
Pozdrawiam - Marek

Re: Przejsciowka z mini jack(komorka) na dwa mini jack(osobno sluchawki i mikrofon)
pisal(a):

Sorry, chyba niedoczytałem i ma być w drugą stronę, kupiłem też taką
(już z mikrofonem)

Pozdrawiam - Marek

Re: Przejsciowka z mini jack(komorka) na dwa mini jack(osobno sluchawki i mikrofon)
A jest moze cos w PL?

Re: Przejsciowka z mini jack(komorka) na dwa mini jack(osobno sluchawki i mikrofon)
A zakup zestwu słuchawkowego i przerobienie go nie wchodzi w grę?
--
Pozdr
EM

Re: Przejsciowka z mini jack(komorka) na dwa mini jack(osobno sluchawki i mikrofon)
nie bardzo, bo nie jestem elektronikiem, a ostatnia zabawa z lutowaniem
byla kilka lat temu i z tego co pamietam, nie byly to raczej udane proby ;).

Site Timeline