przejściówka SMA->F

WITAM Szukam przjściówki gniazdo SMA -> wtyczka typu "F". Wiem, że to nietypowa kombinacja, ale właśnie coś takiego bym potrzebował. Gdzie można coś takiego kupić w necie i ile to może kosztować?

Pozdrawiam Żuraw

Reply to
Zuraw

Nigdzie nie kupisz SMA to zlacze 50Ohm a F to 75 Ohm

Reply to
:/|\ ATARI:

Użytkownik ":/|\ ATARI:" <Hello: snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news:boqr0d$8bl$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Wiem. Dlatego pisałem, że to nietypowa kombinacja :-)

Reply to
Zuraw

Zuraw snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał(a):

Jak kupisz zestaw końcówek do dowolnego montażu to skręcisz takie przejściówki, że głowa zaboli. A F-ki 50 omowe istnieją. Osobiście nakręcałem je na kabel RG-58.

Reply to
VSS