przejscie z at89s52 na at89s8253

mam program na at89s52. niestety w tej chwili przy dodaniu nowej
zmiennej pojawia mi sie komunikat bledu (RIDE):

ADDRESS SPACE OVERFLOW -SEGMENT: _DGROUP01_(NAZWAPLIKU)

myslalem, ze zmiana na at89s8253 pomoze, jednak mam dwa problemy:

- jak tylko zmienie memory model ze small na compact, to program
kompiluje sie, ale nie rusza po wgraniu do procka - nie mam pomyslu co z
tym.
- moja wersja RIDE 6.1.3 nie ma obslugi tego procka - da sie to jakos
recznie ustawic?

bede wdzieczny za pomoc kolegow. :)

Pytajnik

Re: przejscie z at89s52 na at89s8253

A podłączyłeś zewnętrzny Xram dla compact?
A masz programator który obsługuje ten procek? bo szukam takowego właśnie.

Re: przejscie z at89s52 na at89s8253

    nie i tu byl blad.w moim przypadku pomoglo przeniesienie czesci
zmiennych do czesci IDATA, ustawieniu pomieci ROM na LARGE, a RAM na
small. i dziala dalej ze starym kompilatorem z 1997 roku. :)

    w archiwum jest juz odpowiedz na to pytanie:
http://dybkowski.net/elka/ispprog.html
    daje rade, chociaz co jakis czas zdarza sie, ze sa bledy przy
weryfikacji i trzeba jeszcze raz powtarzac proces programowania.

Pytajnik

Re: przejscie z at89s52 na at89s8253

Np. ISP Programmer a kabel dowolny, chociażby STK200.