przedłużacz taśmy hdd

Szukam przedłużacza (M/F) do kabla sygnałowego hdd - długość około 8cm. Przeglądam allegro, ale rezultaty marne.

W ostateczności wyciągnę 2 gniazda z płyty głównej, zlutuję do siebie a następnie użyję zwykłego kabelka (F/F). Problem w tym, ze efekt może być niezbyt elegancki. :(

Dziękuję za pomoc.

Reply to
Darek

Użytkownik "Darek" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news:fa4eqf$to3$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

są 2 wyjścia

- kupić gniazda zaciskane, taśmę i samemu zrobić na wymaganą długość

- 2 kable połączyć goldpinami z krórych zdejmujemy plastikowe elementy

Reply to
blur

-kupić dłuższą taśmę (UDMA66, bo 100 chyba jednej długości były)

-zamontować hdd tam, gdzie taśma dostaje

Mirek.

Reply to
Mirek

na interfejsie IDE mam złącze F na które jest wsuwany dysk zachodzi nagła potrzeba aby dysk "odsunąć" od karty

Reply to
Darek

gniazda (F) zaciskane widziałem, ale czy są dostępne wtyczki (M)?

bardzo ciekawe rozwiązanie, niepokoi mnie tylko jedna sprawa podczas łączenia 2 kabli goldpiny mogą znaleźć "oparcie" na jednym z gniazd (wejdą do końca) zastanawiam się, czy nie uszkodzą przy tym gniazda/taśmy

Reply to
Darek

Użytkownik "Darek" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news:fa4gu9$34o$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

nie dygaj

Reply to
blur

A po co wtyczki, bierzesz 2 (lub 3) gniazdka, dlugosc tasmy jaka potrzebna i robisz caly nowy kabel - powinno lepiej pracowac niz z laczeniami po drodze.

Tomek

Reply to
Tom

dlatego:

: na interfejsie IDE mam złącze F na które jest wsuwany dysk : zachodzi nagła potrzeba aby dysk "odsunąć" od karty

Reply to
Darek

w ofercie tme ma takie złacza(M) na tasme

Reply to
nuclear2001