Przedłużacz radiowy RS232

Witam Potrzebuję połączenia radiowego które zastąpi istniejące połaczenie kablem RS232. Najchętniej jakis gotowy moduł PCB z antenką.

Dysponuję zasilaniem 24V, ale tutaj łatwo dodać jakiś stabilizator w razie potrzeby.

Wymagany zasięg ok. 20-30m w budynku Szybkość transmisji - 19200 max.

Proszę o propozycje sprawdzonych rozwiązań.

Pozdrawiam EM

Reply to
EM

W dniu 03.09.2010 11:41, EM pisze:

Seguro ma za 20 zł moduły. Małe, fajne, jeszcze nie sprawdzałem czy w rzeczywistości wyciągają te kilkadziesiąt metrów. Kilkanaście - tak.

Reply to
Michoo

W dniu 2010-09-03 11:41, EM pisze:

Andrzej Augustynowicz

W dniu 2010-09-03 11:41, EM pisze:

W tme.pl są gotowe konwertery RS232-Bluetooth - z jednej strony DB9 z drugiej antenka. Działają od ręki.

Reply to
Filip Ozimek

ma tylko 9k6 ale polecam, używałem na ponad 500m

Reply to
VSS

Dziękuję za zainteresowanie Dostałem namiar na coś takiego:

Wygląda obiecująco Co prawda zasilanie będę musiał zrealizować nieco inaczej niż w założeniach.

Reply to
EM