Prototyp PCB 4-warstwy

Panowie,

gdzie jest optymalnie: możliwie niska cena przy zadowalającej jakości ?

Pozdrowienia

Roman Rumian

Re: Prototyp PCB 4-warstwy

Technoservice (Gdańsk)

Re: Prototyp PCB 4-warstwy

Robiłem u nich kilka razy płytki dwuwarstwowe pod układy BGA.
Ostatnią partię w całości wyrzuciłem do kosza. Niby były testowane
elektrycznie ale większość miała przerwane przelotki.

Paweł

Re: Prototyp PCB 4-warstwy

Reklamowałeś?
W pracy nigdy nie mieliśmy problemów z Technoservice'm.

Re: Prototyp PCB 4-warstwy

W moim przypadku reklamowanie nie miało już sensu.
Jeśli płytki są testowane to zostają na nich wyraźnie ślady. Na moich
ich nie było choć za to zapłaciłem. Uznałem, że jeśli wewnętrzne
procedury pozwalają aby takie płytki opuściły zakład to lepiej nie
korzystać z ich usług. Potencjalne straty jakie mogę ponieść montując
większą ilość urządzeń na złych płytkach są bardzo duże.

Najbardziej mnie zdziwiło wymaganie, że jeśli chce się dokładnie tyle
płytek ile się zamówiło trzeba za to dodatkowo zapłacić i to dość dużo.

Paweł

Re: Prototyp PCB 4-warstwy

Dziękuję. :-)

Mój znajomy teżu nich robił kilka razy i mówi, że są OK.

Roman Rumian

Site Timeline