Protokół CAN

Wpadła mi w ręce instrukcja naprawy mojego pojazdu (marki nie podam). Instrukcja przeznaczona jest dla mechaników samochodowych. Zaciekawił mnie opis protokołu CAN Cytuję :

Protokół CAN Bus jest złożony z dwóch skręconych przewodów nie wymienialnych nazywanych CAN H i CAN L. Informacja jest przesyłana w formie sygnału kwadratowego w dyferencyjnej parze, co znacznie ogranicza podatność na zakłócenia elektromagnetyczne i ogranicza promieniowanie. Poruszające się sygnały są zdecydowanie przeciwne: od 2,5 do 3,5 V na linii CAN H i od 2,5 do 1,5 V na linii CAN L

Nic dodać , nic ująć. Będzie Pan zadowolony.

Reply to
kk

Użytkownik "kk" snipped-for-privacy@a.pl napisał w wiadomości news:j3pt4g$c6a$ snipped-for-privacy@news.vectranet.pl...

No zwłaszcza to zdecydowanie przeciwne jest dobre .

Reply to
Marek S

Dnia Fri, 2 Sep 2011 08:29:48 +0200, kk napisał(a):

Nie narzekaj, w miare przyzwoicie. Widzialem gorsze (goly konduktor itp). Rekordy bija tlumaczenia wygladajace na automatyczne.

Pan J.F. napisał:

Najbardziej podoba mi się ta chińska nazwa knajpy przetłumaczona na angielski --

W aparacie fotograficznym trafiłem na wybór opcji "AUTO/PODRĘCZNIK". Zrozumiałem dopiero po przestawieniu na język angielski -- było to "AUTO/MANUAL". Widać, że tym razem słabo się postarali, bo lepiej by to było przetłumaczyć na "SAMOCHÓD/PODRĘCZNIK".

Reply to
Jarosław Sokołowski