proteus isis jak dodac model?

Witam

potrzebuję do programu proteus isis dodać element LM393.
Najpierw prĂłbowalem zrobic to samemu: isis pozwala stworzyc symbol elementu,
powiazac go z podstawką i dodać do bibliotek, ale za chiny nie potrafię
znaleźć informacji jak wsadzić do środka model stworzonego ukladu.
Znalazłem też na stonie texasa gotowe biblioteki spice, tyle ze sa to pliki
tekstowe z opisem kaĹźdego elementu z osobna, a jesli dobrze analizuje pliki
w katalogach proteusa, to potrzebowalbym 1 plik z biblioteka zbiorcza.

Generalnie wiec pytanie jest takie: jak moge dodac lm393 do isisa? bo google
nie wiedza...

--
Michał Walenciak
Kicer86 at gmail dot com

Chyba mam zly dzien i nie rozumiem o co ci chodzi.
Do jakiego srodka. Projektu, biblioteki?

Co dla ciebie oznacza "biblioteka zbiorcza"

1. Jaka wersja programu?
2.Chcesz dodac do istniejacej biblioteki ten uklad (model), czy chcesz stworzyc
nowa biblioteke z wybranymi ukladami?

Pozdrawiam
Kabelek

Re: proteus isis jak dodac model?

chce nauczyc proteusa nowego elementu/ukladu ;)

cos co jak otworze w notatniku to widze SPICE LIBRARY i potem kolejno
odsepraowane od siebie jakimis binarami elementy opisane tekstowo ;)

7.4

to 1.

pozdro

--
Michał Walenciak
Kicer86 at gmail dot com
Re: proteus isis jak dodac model?

Nie mam teraz tego programu na kompie, ale jak dobrze pamietam to musisz zmienic
atrybut danej bibloiteki bo sa zabezpieczone "Tylko do odczytu". Np. MEMORY.LIB
Potem: Compile to Library i powinna byc juz dana biblioteka widoczna do ktorej
chcesz dodac elelment. Jezeli nie jest odbezpieczony to jest tylko biblioteka
USERDVC
To zabezpieszenie ma tez wplyw ma Libraries Manager
Mam nadzieje, ze o to ci chodzilo.

Pozdrawiam
Kabelek

Site Timeline