[PROTEL99SE] - Niechciany Polygon - Prosze o pomoc

Podczas rysowania PCB a dokladnie ukladania wypelnien masy, poza obrysem
płytki pojawił sie niechciany polygon na warstwie Top Layer.
http://www.przeklej.pl/plik/p98se-jpg-000b9h50c6jo
Jak go usunć?
Zaznaczyć go jedynie można wybierajac z menu Edit->Select->Connected Coper.
Zostanie on wtedy zaznaczony jadnak nic nie mozna z nim zrobić  ani usunąć,
ani  zmienic rozmiar itp.
Inne sposoby zaznaczenia przez select->Inside lub Outside nie "podswietlaja"
polygonu.
Prosze o pomoc. Plytka juz cala gotowa a tu na koncu taki zonk.

Re: [PROTEL99SE] - Niechciany Polygon - Prosze o pomoc
1. Zaznaczyć wszystko poza nim i skopiować do pustego projektu?

2. Czy 99SE ma eksport do pliku tekstowego?
Kiedyś miałem podobny problem w starym Protelu 2.7 - tam jest
format "Protel Text" - to można całkiem normalnie edytować
w notatniku... znaleźć ten polygon i usunąć, otworzyć plik
i z powrotem zapisac jako "Protel Binary". Na początku to
zabawa na ślepo, ale mi szybko poszło.

Pozdrowienia,
MKi

Re: [PROTEL99SE] - Niechciany Polygon - Prosze o pomoc
Juz sobie poradziłem z niechcianym polygonem.
Zaznaczylem cała płytke za wyjatkiem polygona. Przesunąlem to wszystko na
niechciany obiekt. DRC zaczal zglaszac błąd i polygon "zaczął żyć nowym
życiem" - można go bylo juz "chwycić" i usunąć.
Pozdrawiam

Re: [PROTEL99SE] - Niechciany Polygon - Prosze o pomoc

To ja się podłączę. Od jakiegoś czasu zniknęła mi (po prostu teraz jej tam
nie ma :)) z menu Edit pozycja Edit Hole Size (zmiana  średnic otworów).
Może sobie ktoś już z tym kiedyś poradził...?

Pzdr,
Maciek