[protel] read only

czy w protelu 99 se da się w jakś sposób ustawić, żeby dany projekt był
tylko read-only? żeby można było drukować, ale nie można było modyfikować?

Re: [protel] read only

Trzeba ustawić atrybut pliku na read-only (w windowsie, nie protelu)

--
przeciez moje rozumowanie bylo bez skazy,
no sam bym wskoczyl do tego wulkanu,
Albo lepiej prawa dostepu w pliku DDB - jest taka opcja - mozna
definiowac uzytkownikow i ich uprawnienia.

Pozdr
AK

Re: [protel] read only

są jakieś opcje, ale jak to działa? jak konfigurować?

Re: [protel] read only

a już wiem, trzeba założyć hasło na admina, ale po zalogowaniu na guesta i
tak można modyfikować pliki, tylko nie można ich zapisać - jest na to
sposĂłb?

Re: [protel] read only

A co to da? Wystawisz online, czy wyślesz komuś plik... świat nie
kończy się na lokalnym windose.

--
DJ

Re: [protel] read only

A co cię to boli co ktoś zrobi ze swoją kopią? Jak popsuje to jeszcze
raz skopiuje ze strony/maila/pendrive'a.

--
przeciez moje rozumowanie bylo bez skazy,
no sam bym wskoczyl do tego wulkanu,
Re: [protel] read only

Zrobic z projektu PDF'a z odpowiednimi prawami i po klopocie.

Site Timeline