[protel] prowadzenie siezek

Witam.
Mam czesciowo poprowadzone sciezki na PCB recznie. Dalej chce do pracy uzyc
autoroutera.
W jaki sposob poinformowac autoroutera aby nie prowadził sciezek w wybranych
obszarach.
Na przyklad:
1) na warstwie bottom mam sciezki przez ktore bedzie płynal prad rzedu kilku
amper a nie chce aby linie sygnalowe były prowadzone na jakiejkolwek innej
warstwie w pobliżu tych scieżek.
2) na PCB w celu izolacji galwanicznej sygnałow umieszczone są transoptory a
nie chce aby autorouter prowadził mi scieżki które znajdują się na innym
potencjale w pobliżu tych transoptorów.
 Dziekuje za pomoc.

Re: [protel] prowadzenie siezek

Autorouter jaki? Protelowy? Radzę poprowadzić ścieżki ręcznie. Będzie szybciej.
K.

Site Timeline