[Protel 99SE] nie działa autorouter

spotkał się Ktoś z takim dziwnym przypadkiem, nie działa autoruter w
protelu... wypisuje jakieś komunikaty initialize coś tam i koniec nie nie
trasuje, może Ktoś sie spotkał i wie co poradzić? nie ma żadnych komunikatów
poprostu nie uruchamia się i już...

Re: [Protel 99SE] nie działa autorouter
odpaliłem testowo DXP, ten rutuje bez problemów nie zgłaszając żadnych
błędów... już głupi jestem... myślałem,że to wina ograniczeń triala, ale jak
usunę większość elementów to też nie rutuje...

Re: [Protel 99SE] nie działa autorouter
a przy okazji, w necie można się natknąć na posta jakiegoś gościa który
zachwala jakiś program autorutera który stosuje przy prowadzeniu ścieżek
sztuczną inteligencję, Ktoś się spotkał i wie o jaki program chodzi?

Re: [Protel 99SE] nie działa autorouter

Heh sztuczna to moze ale raczej napewno nie inteligencje, z routerow
najlepszy jaki widzialem to spectra ale najlepiej narysowac recznie
najnowszy protel ma extra narzedzia do recznego prowadzenia sciezek..

Re: [Protel 99SE] nie działa autorouter

no to zapytam, jak sobie poradzić z ręcznym prowadzeniem ścieżek przy 20
scalakach cyfrowych?

Re: [Protel 99SE] nie działa autorouter

Wystarczy gdy program pokazuje co z czym poB3%B1czyE6%.

--20%

Re: [Protel 99SE] nie działa autorouter

Robisz netliste importujesz na pcb i aktywujesz w ustawieniach
wyswiewtlanie polaczen, laczysz poszczegolne nety i juz.

A ilu nozkowe te scalaki ?

Re: [Protel 99SE] nie działa autorouter

Ale uwaga - Specctra kompletnie sobie nie radzi przy płytkach
2-warstwowych. Właściwie dopiero od 4 warstw rozwija skrzydła.

Re: [Protel 99SE] nie działa autorouter

zdaje sie ze w protelu, chyba byly zastosowane
algorytmy sztucznych sieci neuronowych w autoruterze.
Nie jestem teraz pewien czy to byl orcad czy protel, ale
na 80% protel.

Pzdr
Darek

Re: [Protel 99SE] nie działa autorouter
UBF%ytkownik Darek napisaB3%:
cieBF%ek

Ani Orcad ani Protel tylko Spectra - autoruter bezrastrowy20%
wykosrzystywany przez wiEA%kszoB6%E6 programF3%w tego typu. A Protelu na=
 pewno20%
siedzi - sami siEA% chwalB1%. TakoBF% symulatory to teBF% nie produkt pro=
tela -20%
a zupeB3%nie odrEA%bnie rozwijane programy wB3%B1czone do protelowskiego=
 pakietu.

--20%
Darek

Site Timeline