[protel 99se] mikro switche

witam!
mam taki dziwny problem i nie wiem jak go obejść...

w bibliotece sch mam symbol mikroswitcha który ma dwa wyprowadzenia i dwa
ukryte (bo uS ma cztery piny)... jak projektuję obudowę w biblitoece pcb to
umieszczam 4 piny... gdy teraz projektuję płytę drukowaną w pcb ze schematu
to automatycznie łączy mi ukryte piny wszystkich mikroswitchy... jasno się
wyraziłem? ;o) jak to poprawić/obejść?

Re: [protel 99se] mikro switche

Nie ukrywaj pinów tylko daj po dwa na sobie z ukrytymi nazwami/numerami.

Pewnie program łączy ukryte piny o takich samych nazwach, tak jak nety.
--
Pozdr
EM

Site Timeline