Protel 99 SE i numeracja wyprowadzen

Witam

Stworzyłem sobie element biblioteki PCB - procesor ATMEGA8.
Jako, że potrzebuję go w wersji przewlekanej jak i powierzchniowej we
właściwościach elementu ustawiłem odpwiednie footprinty, jednak pojawił się
tutaj pewien problem, dgyż w zależności od obudowy, numery wyprowadzeń są
różne.
Stąd moje pytanie, w jaki sposób ponumerować kolejne piny w zależności od
wybranej obudowy? Da się to jakoś zrobić czy muszę stworzyć 2 elementy i
przypisać im inne numery wyprowadzeń w zależności od obudowy?

Dziękuję za elentualne odpowiedzi.
Paweł

Re: Protel 99 SE i numeracja wyprowadzen

Obawiam się, że będziesz musiał zdefiniować 2 osobne elementy biblioteczne.

MH

Re: Protel 99 SE i numeracja wyprowadzen

Przeciez w AD da sie przyporzadkowac wiecej niz 1 footprint do elementu.
AFAIR w 99SE tez to bylo.

--
Jerry1111

Re: Protel 99 SE i numeracja wyprowadzen
ale przecież i tak musisz stworzyć dwa footprinty? to w czym problem,
zmienić kolejność nóżek?

Re: Protel 99 SE i numeracja wyprowadzen

Musisz stworzyć 2 niezależne elementy bo i tak problem jest nie tylko w
numeracji pinów, ale AFAIR ATmega w wersji SMD ma jeszcze dodatkowe sygnały.

Re: Protel 99 SE i numeracja wyprowadzen

Bardzo dziękuję wszystkim za odpowiedź.

Paweł

Site Timeline