Prosty zasilacz halogenu fajczy się

Jest sobie zasilacz halogenu 12V 50W:

http://img716.imageshack.us/img716/9501/image1qu.jpg

problem w tym że się fajczy, wymieniłem 2 tranzystory 13005 i wszystkie
diody prostownicze, halogen poświecił troche i sie znowu sfajczył, poleciał
1 tranzystor i dwie diody 1N4007 (mają zwarcie)

co może być przyczyną ?

pzdr.

Re: Prosty zasilacz halogenu fajczy się

lipny projekt ? PCB nędzie zaprojektowana ?

czemu ludzie kupują te badziewne zasilacze, wymieniłem krewnym i znajomym
juz z 5 takich zasilaczy na zwykłe trafa, które ze spokojem przezyją
budynek, w którym są zainstalowane :)

@

Re: Prosty zasilacz halogenu fajczy się

Nawet nie naprawiaj tego gówna, nie warto. Kup zwykły toroidalny
transformator i zapomnisz o problemie.

Adam

Odp: Prosty zasilacz halogenu fajczy się
A radiator mają?
Miałem kiedyś przypadek z telewizorem, gdzie był układ DIP z wystającym
krótkim radiatorkiem.
Do niego był przykręcony mały radiatorek (5cm) z blachy.
Scalak spalił się dwukrotnie.
Potem dolutowałem do małego radiatorka takie blachy na 15 cm.
Pracował latami.

Sylwester Łazar