Prosty pomiar poboru prądu w warunkach domowy ch - Page 2

Re: Prosty pomiar poboru pršdu w warunkach domowych

kiedys szukalem przyczyny, ale przestalem. Moze ty wiesz, czy do
"sprawdzania bezczynnosci" mozna pozmieniac warunki - np. bierz pod
uwage sama klawiature lub przyciski myszy? A moze jest jakis programik
(niezalezny od systemu), ktory bedzie hibernowal, gdy
klawiatura/przyciski myszy nie beda naciskane?

Re: Prosty pomiar poboru pršdu w warunkach dom owych
Użytkownik szczurek@z_pola.pl napisał:
[..]

Zamień myszkę na starą typu kulkowego, te nie wędrują, czasem
odpowiednia podkładka czyni cuda pod optyczną, mi pomogła zwykła kartka.
Możliwości ignorowania myszy nigdy nie szukałem więc raczej nie pomogę.

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html
Na XP hibernację uniemożliwiają połączenia sieciowe - jeżeli są jakieś
aktywne. U nas skończyło napisaniem własnej aplikacji monitorującej
klawiaturę mysz.

Re: Prosty pomiar poboru pr�du w warunkach domowych

Mam 3 połączenia (a może to nie one?) - trzy zamapowane pod literki katalogi
z dysku w sąsiednim kompie. Zahibernowałem, odhibernowałem, połączenia
wstały bez dodatkowych bodźców - po prostu wszedłem w "napęd" i jest
zawartość. Laptop V4005CL.

Re: Prosty pomiar poboru pr?du w warunkach domowych

a mozesz jakos udostepnic ten programik?

--
ThinkXtra

Re: Prosty pomiar poboru pršdu w warunkach domowych

Jeżeli dobrze rozumiem problem, to nie trzeba żadnych specjalnych
programików (jak to ktoś niżej pisał).

W _menedżerze urządzeń_ znajdujemy na liście daną klawiaturkę lub myszkę
i we [właściwościach] zakładka [Zarządzanie energią] -> zlikwidować
ptaszka przy "Zezwalaj temu urządzeniu na wznawianie pracy komputera"
... od tej chwili np. myszka może się toczyć ile chce i nie powinna
wpływać na hibernowanie/wybudzanie komputera.

--
IDKrzych

"Jakkolwiek będzie - będzie inaczej, aniżeli sobie wyobrażamy
Re: Prosty pomiar poboru prądu w warunkach domowych
Kupiłem najtańszy w sklepie poniżej i mierzy wystarczająco dobrze.
http://www.centrumelektroniki.pl/Mierniki,c574_845.html

t-1

Re: Prosty pomiar poboru prądu w warunkach domowych

A po czym poznajesz, Ĺźe mierzy dobrze? :-)

Re: Prosty pomiar poboru prądu w warunkach dom owych

Do urządzeń grzejnych wystarczy licznik czasu pracy.

--
P. Jankisz