prądu w warunkach domowy

Jeżeli dobrze rozumiem problem, to nie trzeba żadnych specjalnych programików (jak to ktoś niżej pisał).

W _menedżerze urządzeń_ znajdujemy na liście daną klawiaturkę lub myszkę i we [właściwościach] zakładka [Zarządzanie energią] -> zlikwidować ptaszka przy "Zezwalaj temu urządzeniu na wznawianie pracy komputera" ... od tej chwili np. myszka może się toczyć ile chce i nie powinna wpływać na hibernowanie/wybudzanie komputera.

Reply to
IDKrzych

Użytkownik "Michoo" <michoo snipped-for-privacy@vp.pl napisał w wiadomości news:jg5pj5$59k$ snipped-for-privacy@mx1.internetia.pl...

Mam 3 połączenia (a może to nie one?) - trzy zamapowane pod literki katalogi z dysku w sąsiednim kompie. Zahibernowałem, odhibernowałem, połączenia wstały bez dodatkowych bodźców - po prostu wszedłem w "napęd" i jest zawartość. Laptop V4005CL.

Reply to
L501 aneryS

W dniu 2012-01-28 22:04 Mario napisał(a):

Licznik wcale nie musi być duży. Są też małe 1DIN na szynę. Ja mam LE-01 podłączony do AVRa, który na bieżąco pokazuje W na wyświetlaczu.

Reply to
Adam Dybkowski

Kupiłem najtańszy w sklepie poniżej i mierzy wystarczająco dobrze.

t-1

Reply to
t-1

A po czym poznajesz, że mierzy dobrze? :-)

Reply to
Pszemol

W dniu 2012-01-30 20:36, Adam Dybkowski pisze:

Ale to nie będzie już "regenerowany, wyzerowany i z plomba za 25-30 zł"

Reply to
Mario

W dniu 2012-02-02 13:34 Mario napisał(a):

No ale jak komuś przeszkadza wielkie mechaniczne bydlę to taki na szynę jest akurat. Ze świadectwem certyfikacji czyli nie jakiś bidawtyczkowy z Lidla z dokładnością +-10% Ale niestety też swoje kosztuje.

Reply to
Adam Dybkowski

W dniu 2012-01-28 19:17, DooMiniK pisze:

Do urządzeń grzejnych wystarczy licznik czasu pracy.

Reply to
PeJot

a mozesz jakos udostepnic ten programik?

Reply to
adresss