Prosty odtwarzacz mp3/wav/coś innego

Witam! Mam takie pytanie. Spotkał się ktoś z projektem prostego odtwarzacza mp3/wav/lub innego formatu który dało by się podpiąć w prosty sposób pod zewnętrzną elektronikę i z niej sterować odtwarzaniem? Czego właściwie potrzebuję:

-możliwości podpięcia pod zewnętrzną elektronikę (np. avr) i sterowanie odtwarzaniem utworu z niej np. start, stop, pauza, następny, poprzedni, utwór nr. XX, dobrze gdyby była informacja zwrotna o aktualnym czasie odtwarzanego utworu

-wyjście na słuchawki tak żeby można było podpiąć ew. jakieś głośniki z własnym wzmacniaczem

-odczyt dźwięku z karty pamięci SD lub innej, sformatowanej pod windows (czyli fat) powiedzmy max. do 1GB Format odtwarzanego dźwięku jest nieistotny, to sobie mogę skonwertować przed wrzuceniem. Generalnie ma to być w miarę uniwersalne urządzenie, utwory będą do niego wrzucane raz i ma to działać długo (zasilanie oczywiście zewnętrzne). Długość odtwarzanego utworu nie jest z góry ustalona (może to być kilkanaście sekund, a może być i godzina, w przyzwoitej jakości). Dlatego też odpadają wszelkie układy ISD. Spotkał ktoś taką (lub podobną) konstrukcję? (Chociażby do prostego przerobienia). Jeśli nie to będę musiał wyrzeźbić, ale na czym? Powinno być tanio i prosto. AVRy dały by radę, nawet stosując format wave (powinien mniej obciążyć procesor niż mp3)?

Reply to
TRS

TRS, ja cie krence. Nie lepiej Maniek Mamuci Maniak?

<
> ?

Sławek

Reply to
Sławomir Szczyrba

TRS pisze:

Yampp 7. Jest właśnie na AVRze.

Reply to
Adam Dybkowski

Jacek "Plumpi

To ja zaproponuję zerknąć na coś innego niż podali poprzednicy - tiny/tani mp3 player

Michał

Użytkownik "TRS" snipped-for-privacy@spam.spam napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@silniczek.wiertarka.pl...

Szukaj Embedded MP3 w Seguro albo w JM

Reply to
Janusz

Janusz pisze:

O! To jest dokładnie to czego szukałem! Dzięki! :)

Reply to
TRS