prosty i tani videorecorder - Page 3

Re: prosty i tani videorecorder
Mój nie miał ale zanim to doczytałem to zaktualizowałem sobie firmware
żeby wyświetlał napisy do filmów. Po aktualizacji do najnowszego softu
nie dość że napisy nie gasną póki nie pojawia sie następne i obcinane
jest ostatnie słowo, spieprzyło sie wygaszanie ekranu  - ekran sie
zaczernia ale nie gaśnie podświetlenie. Zarejestrowałem się na stronie
supportu Archosa to mi odpisali że ponieważ nie kupowałem bezpośrednio u
nich, żebym zwrócił go do sprzedawcy a jeśli nie mam już gwarancji to
oni maja w dupie że ich soft źle działa i nie można go odinstalować. Na
kolejne pytania po prostu już nie odpowiadają bo maja w bazie zaznaczone
że mają mnie w dupie. Już nawet nie chce wymieniać dysku ale softu nie
da sie downgradować nawet o jedna rewizję wstecz co i tak nie umożliwiło
by wymiany dysku. Już ponad rok jak nie poprawili błędów softu. Ostatnie
504 są już po gwarancji więc klienci mogą spadać na drzewo.
Podświetlenie jest LED więc o trwałość sie nie martwię ale niepotrzebnie
zżera baterie przy słuchaniu muzyki. Sprzedawca oferuje mi wyłącznie
zwrot gotówki, to mało interesujące w aspekcie tego że drugie tyle
wydałem na akcesoria które by mi zostały. Niemniej z zakupu jestem
zadowolony, choćby dla tego że zdjęcia wyświetla błyskawicznie, bez
porównania z innymi PMP jakie widziałem no i ze stacja dokującą działa
jako host usb pozwalając na kopiowanie i odtwarzanie mediów z
zewnętrznego dysku co w warunkach stacjonarnych daje nieograniczoną
pojemność.

Re: prosty i tani videorecorder

http://www.allegro.pl/item547079644_mobibox_h22_mp3_kamera_aparat_6mpix_radio_wawa.html
Masz wejscie wideo, ograniczeniem jest pamiec.

Tmek

Re: prosty i tani videorecorder
Ten temat juBF% gdzieB6% byB3% poruszany, niestety robiB3%em reinstalacje H=
D i
wciEA%B3o mi namiary. PamiEA%tam, BF%e wideorekorder z moBF%liwoB6%ciB1%
rejestracji do ok. 6 godzin (chyba) pod kontem rejestratora
samochodowego chyba, byB3% dostEA%pny w hurcie (niestety nie pamiEA%tam
strony internetowej) po jakieB6% 400zB3% +vat. Dla detalu moBF%na by
ponegocjowaE6% z jakimB6% odbiorcB1% hurtowym. Przeszukaj wB1%tki archiwaln=
lub w internecie, moBF%e coB6% jednak znajdziesz. Jak coB6% znajdEA% to
podeB6%lEA%.
Pozdrawiam
Grzegorz

Re: prosty i tani videorecorder
wcięło mi namiary. Pamiętam, że wideorekorder z możliwością
rejestracji do ok. 6 godzin (chyba) pod kontem rejestratora
samochodowego chyba, był dostępny w hurcie (niestety nie pamiętam
strony internetowej) po jakieś 400zł +vat. Dla detalu można by
ponegocjować z jakimś odbiorcą hurtowym. Przeszukaj wątki archiwalne
lub w internecie, może coś jednak znajdziesz. Jak coś znajdę to
podeślę.

OK, dzięki - jak znajdziesz namiar daj znać.
Internet przeszukiwałem już przez parę dni :)
488 pln, to rozsądna cana jak za dedykowany sprzęt.

Marcin

Site Timeline