Prosty generator sygnału composite

Potrzebuję jakiś prosty schemacik takiego generatorka (musi być mały - kieszonkowy). Może generować np dwa paski. Od razu mówię że szukałem na elektrodzie i "generator sygnału testowego PAL" odpada. Jest trochę za duży.

Reply to
Andrzej Stachurski

Use a google man ;)

PAndy

PAndy napisał(a):

Proszę wybaczyć że jestem wybredny ale ja potrzebuję PROSTEGO gotowca (może być sam schemat bez PCB)

Reply to
Andrzej Stachurski

Andrzej Stachurski napisal:

Kup za 20 zł na bazarze taką 8-bitową konsolkę na kartridże. Wyjmij wnętrze (płytka 5x10 cm), dolutuj na stałe jakiś cart, doczep bateryjkę

9V... i już.

k,

Reply to
KILu