Prosty filtr - czy zadziala

Witam Mam pytanie odnosnie filtru audio. A dokladnie chodzi mi o to czy zadziala jego wlaczanie i wylaczanie tak jak to narysowalem. Czy bedzie dzialac?

Bogdan iBogdan

Nie bedzie.

Reply to
PAndy

a gdzie tkwi blad?

Reply to
Bogdan iBogdan

chyba ze chodzi o to ze na fotce jest wylaczony... :)

Reply to
Bogdan iBogdan
Reply to
Maciej Wywrocki

Czemu ? Jak ma odfiltrowac skladowa stala to bedzie dzialal ;) (oczywiscie po przelaczeniu przelacznika).

Reply to
Taddy

nie tylko. On będzie też filtrował. Na dodatek niezależnie od położenia przełącznika. Masz filtr dolnoprzepustowy RC, gdzie C to ten kondensator do masy a R rezystancja wyjściowa tego, co po lewej ;-)

Waldek

Reply to
Waldemar