Prośba o pomoc w rozpoznaniu urządzenia - trochę in

Jak najbardziej ma oba. A że w innej postaci/nazwie? Ale ma.

Reply to
Araneus Diadematus

On 2011-11-15 09:22, Araneus Diadematus wrote: [.....]

No właśnie o te nowe (bez spacji i krótsze) nazwy mi chodziło. Ma to duże znaczenie dla tych, którzy jednak używają jeszcze konsoli. :-)

Reply to
JDX

Ale to jakby rozwój wsteczny, niewielki ale jednak "kłopot" jest w xp jak chce w wierszu poleceń wejść w katalog o długiej nazwie, tylko że mając odpalony "interfejs graficzny" nie babram się w taką rzeźbę tylko klikam, dla skryptów się poświęcam i sprawdzam nazwę 8.3 tudzież używam cudzysłowu, a tego siódmego to się da odpalić bez okienek?

Reply to
AlexY

Nie wiem jakich windows uzywasz ale u mnie:

# Win XP DATA_APP_FILENAME=C:\Program Files\Citect\CitectSCADA 7.20\Bin\CITECT32.EXE USER_PROJECT_FOLDER=C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Citect\CitectSCADA 7.20\User\{PROJECTNAME}\ # Win 7 32 bit DATA_APP_FILENAME=C:\Program Files\Citect\CitectSCADA 7.20\Bin\CITECT32.EXE USER_PROJECT_FOLDER=C:\ProgramData\Citect\CitectSCADA 7.20\User\{PROJECTNAME}\ # Server2008R2 64 bit DATA_APP_FILENAME=C:\Program Files (x86)\Citect\CitectSCADA 7.20\Bin\CITECT32.EXE USER_PROJECT_FOLDER=C:\ProgramData\Citect\CitectSCADA 7.20\User\{PROJECTNAME}\

W Program Files spacji nie ubylo (a w 64 bitach przybylo dla aplikacji 32-bitowych), w Documents ad Settings faktycnie nie ma, ale to tylko wtedy jak sprytni programisci nie wymysla sobie "CitectSCADA 7.20" i juz dupa mokra. Jak uzywasz konsoli to co za problem uzywac " - przewaznie chroni przed problemami ze spacjami.

Tomek

Reply to
Tom

Ma ale nie masz do nich uprawnień.