Prośba o literaturę - demodulacja F

Witam!

Chciałbym prosić Was o polecenie mi jakiejś literatury dot. demodulacji FM, ale od strony praktycznej, a nie - teoretycznej. Powiedzmy, że chciałbym zbudować prosty odbiornik FM i potrzebuję książkę, która objaśni mi jak działa dany układ / antena itd.

Reply to
Virus_7

Virus_7 pisze:

Na przykład nota katalogowa NE564 jako demodulator.

Reply to
Filip Ozimek

poszukaj w starych numerach Młodego Technika - druga połowa lat '80, tam było chyba nawet kilka opisów jak zbudować odbiorniki radiowe, zarówno supereakcyjne jak i superheterodynowe. Albo książka "Proste układy elektroniczne" z "Biblioteczki Młodego Technika"

Reply to
Michał Baszyński

Do biblioteki i znalezc ksiazke do telewizora Jowisz - byl dosc dokladnie opisany. Interesujace rzeczy sa w rodziale tor foni.

Co do prostego odbiornika radiofonicznego FM:

- sa do tego uklady scalone "wszystko w jednym"

- szkoda robic - mozna kupic za grosze, za zlotowki, ale kilka :-)

oo - juz nawet i on jest discontinued :-) Ale moze znajdzies w calej dokumentacji jakis lepszy opis niz w datashit

Michał Baszyński pisze:

No dobrze, ale te pojęcia nic mi nie mówią: supereakcyjne oraz superheterodynowe. Gdzie znajdę jakiś przystępny przewodnik?

Reply to
Virus_7

Użytkownik "Virus_7" <virus_7@usun_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:guvbcu$9nt$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

W książce pt. "Proste radioodbiorniki" z serii Biblioteka Młodego Technika. :)

yabba

J.F. pisze:

Ależ to staroć. Obecnie małe TV robi się na TDA9887. A jak tylko radio to TEA5767 / TEA5768. Ten ostatni jest stosowany m.in. w komórkach Nokii (modeli z radiem).

Reply to
Adam Dybkowski

Np:

i wiele innych starszych wydawnictw. Polecam na początek wizytę w najbliższej bibliotece.

Pzdr edgr

Reply to
edgr